فیلم و سریالگوناگون

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی

برای سفری پر از هیجان و ماجراجویی آماده باشید، چرا که ما لیست بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی را برای شما آماده کرده ایم. از شیرین کاری های شگفت انگیز گرفته تا جلوه های ویژه شگفت انگیز، این فیلم ها تضمین می کنند که شما تجربه ی هیجان انگیزی را به شما ارائه دهند. پس پاپ کورن خود را تهیه کنید و برای یک سفر سینمایی پر هیجان آماده شوید!

65

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی

بعد از یک سانحه ی وحشتناک، خلبان میلز در دام زمانی ناشناخته قرار می گیرد: او نه تنها به سقوط می کند، بلکه به 65 میلیون سال پیش پرتاب می شود. او وارد دنیایی می شود که هنوز در زمان بدوی و پر از خطرات عجیب و غریب است. میلز، همراه با کوآ، تنها بازمانده سقوط، با یک تنها گلوله، به دنبال نجات از این دنیای غریب و خطرناک و پیوستن به نیروهایش است. آنها در یک منطقه بیگانه، با خطراتی از دوران های باستانی روبرو می شوند و با موجودات عظیم ما قبل از تاریخ مبارزه می کنند تا به خانه بازگردند.

هواپیما(Plane)

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی

جرارد باتلر و مایک کولتر با یک ترکیب اکشن، ماجراجویی، یکی از بهترین فیلم های 2023 را رقم زدند. این دو بازیگر، در این فیلم هیجان انگیز، نقش یک خلبان و یک فراری مظنون به جرم قتل را بازی می کنند که باید با همکاری یکدیگر، مسافران یک هواپیما را از دست یک رهبر شورشی نجات دهند. حتی اگر نام این فیلم آشنا نباشد، اما وقایع آن از ترکیبی جذاب از اکشن و ماجراجویی تشکیل شده است. این هواپیمافیلمی است که باید به آن دقت کنید و نباید تماشای آن را از دست دهید.

مارول(The Marvels)

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی

کارول دانورز، با نام مستعار کاپیتان مارول، پس از شکست دادن کری ستمگر، همچنان به دنبال حقیقت و عدالت در مقابل نیروهای تاریک می گردد. اما رویدادهای غیرمنتظره، وظیفه ی جهانی را بر دوشش قرار داده است. قدرت هایش در این مسیر با دو ابرقهرمان دیگر یکی می شود و در یک شبکهٔ پیچیده از ناهنجاری ها و ارتباط با یک انقلابی که از طریق یک کرم چالهٔ عجیب و غریب مرتبط است، حرکت می کند. آنها جزو گروهی به نام مارول ها هستند و سرنوشتشان با چالش هایی کهیانی درگیر شده است و آینده ی آنها به طور چشمگیری با هم تنیده است.

بوکسون را بکش (Kill Boksoon)

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی

بوکسون را بکش پیشنهاد ویژه ای از سوی نتفلیکس است که ممکن است بهترین فیلم اکشن کره ای باشد که تاکنون دیده اید. در این فیلم، موضوع رایجی که آدمکش ها برای برقراری تعادل بین یک زندگی عادی و کشتن برای امرار معاش تلاش می کنند، به شکلی منحصر به فرد و جذاب بازنمایی شده است. تماشای تغییر شخصیت گیل بوک سون، که یک مادر دلسوز و در عین حال یک قاتل خونسرد است، واقعاً شگفت انگیز است.

پرسی جکسون: دریای هیولاها(Percy Jackson: Sea of Monsters)

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی

زیر سایه ی شک و تردید، پرسی، پسر نیمه خدای پوزیدون، هنوز در سایه ی کارهای قهرمانانه اش گرفتار است. اما قبل از اینکه بتواند برشک و تردیدهای خود تمرکز کند، یک بحران فاجعه بار پدیدار می شود. موانع مقدسی که کمپ نیمه  مقدسین را در برابر تهدیدات در حال فروپاشی قرار داده اند و ساکنان آن را در مقابل ارتشی بی پایان از موجودات افسانه ای، آسیب پذیر کرده اند.

پرسی همچنان متحدان خود را برای مشارکت در یک ماجراجویی هیجان انگیز در مقابل زمان، به یکدیگر می پیونداند. ماموریتشان آنها را به سواحل دریای خطرناک هیولاها، که به عنوان “مثلث برمودا” شناخته می شود، می برد.  با خطراتی که در هر گوشه ای در انتظارشان هستند، پرسی و همراهانش یک اودیسه هیجان انگیز را آغاز می کنند، جایی که شجاعت و حیله گری با یکدیگر ترکیب می شوند.

ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت(Indiana Jones And The Dial Of Destiny)

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی

هریسون فورد به عنوان ایندیانا جونز به صحنه بازگشت. به نظر می رسد این بازی آخرین ماجراجویی است که از این شخصیت پرطرفدار به تصویر کشیده شده است. این بار، ماجراهای ایندیانا جونز بر علیه نازی هاست و با لحظاتی از نبردها و فرارهای هیجان انگیز، برخی از بهترین لحظات گذشته این فرنچایز را به یادآوری می کند. هرچند احتمال بازگشت فورد به نقش ایندیانا جونز بعد از شماره گیری سرنوشت کم است، اما کارگردان جیمز منگولد اشاره کرده است که صحنه آخر نشان می دهد که جونز به عنوان یک شخصیت هرگز به اتمام نرسیده است.

مکس دیوانه: جاده خشم(Mad Max: Fury Road)

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی

در داستان مکس دیوانه، سرزمین فانتزی به صحنه ای برای جنگ برای غرور، قدرت و مبارزه با ستم و سرکوب تبدیل می شود. پیش از وارد شدن به این دنیای جذاب، نکته ای بسیار مهم وجود دارد. “جادهٔ خشم” در روایت های میلر به صورت یک الگوی داستانی عمل می کند که او با دقت و دقت طی سال ها آن را دنبال کرده است. از اینرو، تغییر در احساسات و سبک فیلم ممکن است برای برخی تلخ و ناخوشایند به نظر برسد. اما بدون اینکه به زودی فیلم را رد کنید، به اجازه دادن به آن که شما را تحت تأثیر قرار دهد و شما را از اندوه و سرگرمی بیرون بکشاند و از بهترین لذتی که ممکن است با دیدن یک فیلم تجربه کنید، بهره مند شوید.

تلقین(Inception)

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی

“تلقین”احتمالاً یکی از کامل ترین و برجسته ترین آثار هنری سینمای معاصر است. این فیلم با انسجام بی نظیر ژانرهای مختلف را با هم تلفیق می دهد و یک زیبایی و شگفتی  که همیشه در حال تغییر است را به نمایش می گذارد. داستان، مشتری کاب و تیم دستیارانش را به دنیای رقابت و رویاهای پرتنش می کشاند تا به رویاهای غیرممکن دیگران تسلط یابند و دیدگاه آنان را تغییر دهند. این ماجرا با عنوان “آغاز”، آن ها را به عمق های یک دنیای فانتزی فرا می خواند، جایی که برای نجات خود با ارواح و تاریخچه گذشته ی خود مواجهه می شوند. “تلقین” با استفاده از استعداد بی نظیر کریستوفر نولان و تیمش، به واقعیتی هنری و فراتر از حدود زمان خود دست یافته است.

تاپ گان:مارویک(TOP GUN: MAVERICK)

بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی

پیت “ماوریک” میچل (با بازی تام کروز) پس از سال ها خدمت در نیروی دریایی به عنوان یکی از بهترین خلبانان شناخته می شود. وی  برای کار مجدد در جایی  که به آن علاقه مند است، فراخوانده می شود. او به عنوان یک خلبان آزمایشی با شجاعت فوق العاده، به دنبال پیشرفت در مسیری است که ممکن است به مرگش منجر شود.

ماوریک متوجه می شود گروهی از بهترین فارغ التحصیلان برای یک ماموریت تخصصی آموزشی که هیچ خلبان زنده ای تاکنون آن را تجربه نکرده است، انتخاب شده اند. او با ستوان بردلی بردشاو (با بازی مایلز تلر)، که با نام مستعار “خروس” شناخته می شود، و همچنین ستوان نیک برادشاو ، افسر رهگیری رادار، که علاوه بر این، پسر دوست فقید ماوریک است، روبرو می شود.

ماوریک در مواجهه با آینده ای نامعلوم و روبرو شدن با گذشته اش، با عمیق ترین ترس های خود روبرو می شود. او به یک ماموریت می رود که خود را از کسانی که برای انجام آن انتخاب می شوند، فدا می کند.

سخن پایانی

این فیلم های ماجراجویی هیجان انگیز، مخاطبان را به سوی جست وجوهای جسورانه و تعقیب های خطرناک می برند. دقیقا جایی که قهرمانان با چالش های غیرقابل پیش بینی روبرو می شوند. این آثار، فراتر از مرزهای هیجان و اکشن، شجاعت، انعطاف پذیری و پیروزی روح انسان را به تصویر می کشند. آنها به عنوان مثالی بر قدرت داستان سرایی در دنیای ماجراجویی عمل می کنند.با فرارهای پر از هیجان ضربان قلب بینندگان را بالا می برند. گاهی درگیر مبارزه با حیوانات افسانه ای هستند یا در میان میدان جنگ. بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویی برای علاقه مندان به سفرهای هیجان انگیز و اکشن های تپنده برای تماشا فرصتی بی نظیر ارائه می دهند.

امتیاز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا