آموزش و ترفندگوشی موبایل

چگونه بسته اینترنت نامحدود ایرانسل بخریم؟ کد های دستوری ایرانسل

قصد خرید بسته‌ اینترنت نامحدود ایرانسل را دارید؟ با این بسته، دیگر نیازی نیست که درباره محدودیت داده‌ها نگرانی داشته باشید و می‌توانید بدون هیچگونه محدودیتی از اینترنت استفاده کنید. از آنجایی که ایرانسل به عنوان دومین اپراتور تلفن همراه در ایران، با جامعه‌ای گسترده از مشترکین در سراسر استان‌های کشور، شناخته شده است، تمام تلاش خود را در راستای برطرف کردن نیاز کاربران خود می کند.

 یکی از اصلی ترین تخصص‌های این شرکت، ارائه خدمات و محصولات نوآورانه بر پایه‌ی آخرین فناوری‌هاست. بسته‌ اینترنت نامحدود ایرانسل شما را قادر می‌سازد تا با حجمی بی نهایت و بدون نگرانی از میزان داده مصرفی، در هر زمان و هر مکانی به اینترنت دسترسی داشته باشید.

به همین منظور تصمیم گرفتیم در این مقاله به بررسی بسته‌ اینترنت نامحدود ایرانسل بپردازیم و اطلاعات مرتبط با این بسته ها را به صورت جامع و کامل در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید تا با اطلاعات جذاب و کاربردی در زمینه بسته نامحدود ایرانسل آشنا شوید.

خرید بسته اینترنت نامحدود ایرانسل

بسته اینترنت نامحدود ایرانسل

ایرانسل، برای کاربرانی که به دنبال دانلود فایل‌های بزرگ و حجم بالا هستند، بسته‌های اینترنت نامحدود روزانه و شبانه را در دسترس قرار داده است.  این بسته‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا بازی‌های پرحجم و سنگین را برای گوشی‌های مختلف مانند شیائومی، سامسونگ و غیره دانلود کنند.

ایرانسل برای خرید بسته‌های اینترنتی و مکالمه، روش‌های متنوعی را فراهم کرده است که کاربران می‌توانند به آسانی از آن‌ها استفاده کنند:

  • – سایت ایرانسل
  • – کد دستوری *۵۵۵*۵#
  • – برنامه ایرانسل من
  • – مراجعه حضوری به شعب ایرانسل

به کمک هر کدام از این روش ها، می‌توانید به سادگی بسته‌ی موردنظر خود را انتخاب و پس از وارد کردن شماره، آن را فعال کنید. بسته‌های روزانه و شبانه ایرانسل از فناوری‌های ۴G و ۵G نیز پشتیبانی می‌کنند.

ایرانسل به کاربران خود طرح‌های متنوعی ارائه می‌دهد و گاهی به صورت خاص برای هر کاربر، بسته‌های منحصربه‌فردی را پیشنهاد می‌کند. با شماره گیری کد دستوری #۴۴۴۴*، می‌توانید از آخرین بسته‌های مکالمه‌ای مطلع شوید. جالب است بدانید که برخی از این بسته‌ها با عنوان “رایگان” نیز موجود هستند.

ایرانسل تنوع بسته‌های مختلفی را ارائه کرده و هر کاربر می‌تواند بسته‌ای را که به نیاز و مصرفش متناسب است، انتخاب کند.

صبحانت

ایرانسل برای کاربرانی که نیاز به اینترنت صبحگاهی دارند، دو بسته ویژه ارائه کرده است. این بسته‌ها، علاوه بر قیمت مناسب، حجم داده‌ای مناسبی را نیز فراهم می‌کنند. بسته اینترنت نامحدود ایرانسل صبحگاهی در زمان کاهش ترافیک شبکه قرار می‌گیرند که این به معنای داشتن سرعت بیشتر و پهنای باند بیشتر در این زمان است. مهم است بدانید استفاده از این بسته‌ها با سایر بسته‌های اینترنتی تداخل ندارد. زمان فعالیت بسته صبحگاهی از ساعت 6 صبح شروع شده و در ساعت 12 ظهر به پایان می‌رسد.

 

7 گیگابایت، 30 روزه به مبلغ 7,500 تومان با کد فعالسازی 10#*3*5*555*
10 گیگابایت، 30 روزه به مبلغ 9,000 تومان با کد فعالسازی 11#*3*5*555*

شبانت

اگرقصد دانلود فایل های حجیم را دارید و نیاز مداوم به داده‌های شبکه دارید، پیشنهاد می‌شود یک بسته اینترنت شبانه را در ایرانسل تهیه کنید. این بسته‌ها، حجم بالا و مدت زمان یک ماه را در اختیار شما قرار می دهند.

بسته اینترنت نامحدود ایرانسل شبانه، با ارائه 30 گیگابایت دیتا به کاربران، یکی از بزرگترین بسته‌های داده در زمان شب است. این بسته به شما اجازه می‌دهد تا در ساعات اولیه روز، فایل‌هایتان را دانلود کنید.

این بسته اولویت بیشتری نسبت به سایر بسته‌ها دارد. اگر در طول روز هم نیاز به اینترنت دارید می توانیدی بسته معمولی برای استفاده روزانه تهیه نمایید و در کنار آن بسته، بسته شبانه را خریداری کنید. در زمان فعال شدن بسته شبانه، اینترنت از حجم بسته شب استفاده می‌کند و به صورت خودکار تمدید نمی‌شود. اگر بسته‌ای موجود ندارید، اینترنت به صورت تعرفه‌ای محاسبه می‌شود.

بسته اینترنت نامحدود ایرانسل شبانه می‌تواند در مدل‌های مختلفی قابل خریداری باشد:

– حجم بسته: 30 گیگابایت
– مدت زمان استفاده: 30 روز
– ساعات استفاده: 2 تا 7 صبح
– قیمت بسته: 9,000 تومان
– کد دستوری: #9*3*5*555*

اطلاع از باقیمانده حجم اینترنت

می‌توانید به راحتی از حجم باقی‌مانده اینترنت خود آگاه شوید. اگر مشترک دائمی یا اعتباری ایرانسل هستید، می‌توانید با دو کد دستوری #۴*۱*۵۵۵* و #۱۰*۱۴۱* وضعیت باقی‌مانده حجم اینترنت خود را بدانید. همچنین، اپلیکیشن ایرانسل من نیز به شما امکان می‌دهد تا به راحتی و به صورت رایگان از مقدار باقی‌مانده هر بسته اطلاعات کسب کنید. در نهایت، استفاده از تلفن گویای ۷۰۰ نیز یک گزینه‌ی دیگر برای اطلاع از حجم باقی‌مانده اینترنت است.

امتیاز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا