آموزش و ترفندگوشی موبایل

بهترین هندزفری بلوتوث تا 800 هزار تومان

چند سال پیش، برای خرید یک جفت هدفون بلوتوث بی‌سیم باید پول زیادی صرف می‌کردید. اما امروزه با کاهش استفاده از جک‌های هدفون در گوشی‌ها، هدفون‌های بلوتوث به یک ضرورت تبدیل شده‌اند. پس دیگر نیازی به هزینه‌های زیاد برای تهیه یک هدفون بلوتوث با کیفیت نیست. این هدفون‌ها باعث آزادی بیشتری می‌شوند، زیرا نیازی به سیم ندارند و از نظر حمل و نقل هم خیلی راحت‌ترند. حالا می‌توانید یک جفت هدفون بی‌سیم کیفی را با قیمت مناسب تهیه کنید که راحت‌تر در جیب یا کیفتان جا بگیرند. در این مقاله قصد داریم تا چند نمونه از بهترین هندزفری بلوتوث تا 800 هزار تومان را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

نکات مهم در خرید بهترین هندزفری بلوتوث تا 800 هزار تومان

به طور کلی،صرف نظر برای چه کاری از هدفون های بی سیم استفاده می کنید آنها باید راحت، مقاوم در برابر آب و قادر به ارائه صدای پر قدرت و واضح باشند. هنگام خرید یک مدل از بهترین هندزفری بلوتوث تا 800 هزار تومان، به دنبال طراحی بادوام، تناسب قابل اعتماد، عمر باتری قابل اعتماد و عملکرد صوتی قوی (از جمله در هنگام تماس) باشید.
قابلیت‌های آکوستیک یک جفت هدفون بی‌سیم – باس، تریبل و کیفیت میان‌رده آنها – مستقیماً با سخت‌افزار و فناوری پردازش صدا مرتبط است. خروجی سه‌گانه و میان‌رده بهترین هدفون‌های بی‌سیم را از رقبای خود متمایز می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که به طور کامل از آواز و جزئیات دقیق در سازهای آهنگ لذت ببرید. بیس معمولا ساده‌ترین ویژگی صوتی برای بازتولید است، اما – به ویژه در هدست‌های با قیمت مقرون به صرفه – ممکن است این گزینه ها کمی به سمت به صرفه میل کند.

نویز کنسلینگ

عموماً، قانون کیفیت صوت در رابطه با حذف نویز هم صدق می‌کند و این چیز عجیبی نیست. ویژگی اصلی این قابلیت نیازمند سخت‌افزار پیچیده‌ای است که معمولاً شامل میکروفون‌ها و تراشه‌ها است. الگوریتم‌های پردازش نویز که در میکروفون‌های مداخله‌گر هر هدفون نصب می‌شوند، همچنان به همان اندازه ضروری هستند و پیشرفت این فناوری همیشه به هزینه‌ها افزوده می‌شود.

به طور کلی، در نظر گرفتن سطوح حذف نویز که هر مجموعه هدفون می‌تواند داشته باشد، مثل انتخاب یک لپ‌تاپ برای بازی است. افزایش بودجه بدون شک منجر به تجربه‌ جذابتری برای نویز کنسلینگ می شود.

استانداردهای حیاتی

بهترین هندزفری بلوتوث تا 800 هزار تومان

هر هدفون بی‌سیم خوب باید دارای یک رتبه IP رسمی باشد. IP مخفف “حفاظت در برابر نفوذ” است و دو عدد این رتبه به ما در برگه‌های مشخصات ارائه می‌شود: عدد اول به میزان مقاومت محصول در برابر گرد و غبار و دیگر ذرات اشاره دارد، در حالی که عدد دوم برای مایعات است. هر چه این اعداد بزرگتر باشند، هدفون‌ها مقاومت بهتری دارند.

درجه IPX4 حداقل است که می‌تواند یک محصول را در نظر بگیرد. این اطمینان را به ما می‌دهد که همراه می‌تواند در برابر آبپاشیدگی (مثلاً باران) و عرق در طول تمرین مقاومت کند. اگر علاقه‌مندید به ورزش در فضای باز بپردازید، بهتر است هدفون‌هایی با رتبه IP با مقدار بالاتری را در نظر بگیرید، تا در صورت رها کردن آنها، هدفون‌ها از خطر غوطه وری در آب و گرد و غبار جان سالم به در ببرند.

هدفون اسکال کندی مدل Jib ا Skullcandy Jib Headphones

بهترین هندزفری بلوتوث تا 800 هزار تومان

ویژگیSkullcandy
برندSkullcandy
شکلدرون‌گوشی
وزن۰.۳۳ اونس
میکروفونبله
زمان باتریتا ۶ ساعت
ابعاد (اینچ)۳.۲۳ x ۰.۹۱ x ۷.۲۸

اگر دنبال تجربه‌ای با باس سنگین هستید، Skullcandy Jib Wireless گزینه‌ی عالی‌ای برای شماست. این هدفون‌ها صدای خوبی دارند و حتی با استفاده‌ی طولانی، راحتی را احساس می‌کنید. این ویژگی باعث می‌شود که برای فعالیت‌هایی مثل دویدن هم عالی باشند.

مزایا

– طراحی بسیار سبک و کوچک که حمل آسانی دارد.
– کیفیت صدای عالی برای گوش دادن به موسیقی.
– حفاظت در برابر شارژ بیش از حد که باعث می‌شود باتری‌ها به طور خودکار خاموش شوند.

معایب

– کنترلر دارای دکمه تنظیم صدا نیست.
– ممکن است صداها به سمت باس بیشتر حرکت کنند و صدای خنثی تولید نشوند.

هدست بی سیم هوآوی مدل SAN 61 MJU AM

بهترین هندزفری بلوتوث تا 800 هزار تومان

ویژگیSAN.COMO
برندSAN.COMO
شکلدرون‌گوشی
وزن۲.۳۹ اونس
میکروفونبله
زمان باتریتا ۸ ساعت
ابعاد (اینچ)۶ x ۴ x ۰.۷

هدفون بلوتوث PS-001 از SAN.COMO تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای برای شما به ارمغان می‌آورد. دارای دوام بالا، قابلیت حمل فوق‌العاده، بیش از هشت ساعت زمان عملکرد پایدار و طراحی ارگونومیک که انعطاف‌پذیری بیشتری را در استفاده روزمره به شما ارائه می‌دهد. این هدفون به شما در هر مکانی که باشید، در رفت و آمد یا حتی در محیط کار، کمک می‌کند.

مزایا

– دارای بلوتوث 5.0، سازگار با تمامی دستگاه‌های بلوتوثی و امکان جفت شدن آسان با هر دستگاه.
– قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه با تأخیر حداقلی.
– طراحی مغناطیسی که به طور خودکار هدفون‌های چپ و راست را جذب کرده و سیم را مرتب نگه می‌دارد.

معایب

– بعضی اوقات، به دلیل سیگنال‌های ضعیف، اتصال بلوتوث قطع شده و ممکن است در هنگام مکالمه باعث اختلال شود.

هدفون بلوتوثی شیائومی هایلو مدل T12

بهترین هندزفری بلوتوث تا 800 هزار تومان

ویژگیRademax
برندRademax
شکلدرون‌گوشی
وزن۱.۲۳ اونس
میکروفونبله
زمان باتریتا ۳۵ ساعت (۴ ساعت به ازای هر بار شارژ)
ابعاد (اینچ)۳.۵۴ x ۳.۱۵ x ۱.۴۲

یکی از بهترین هندزفری بلوتوث تا 800 هزار تومان هدفون بلوتوثی شیائومی هایلو مدل T12 است. هدفون‌های بی‌سیم عالی با فناوری رندر HD و دیافراگم لرزان 13 میلی‌متری، صدایی بسیار واضح و شفاف ارائه می‌دهند. این هدفون‌ها با کیس شارژ قابل حمل، به شما اجازه می‌دهند تا بیش از 35 ساعت موسیقی گوش بدهید، زیرا هر بار شارژ تقریباً 4 ساعت استفاده فراهم می‌کند. با بلوتوث 5.0، ارتباط پایداری حتی در فواصل بزرگ نیز ممکن می‌شود.

مزایا

– طراحی ساده با یک دکمه کنترل برای دریافت تماس یا کنترل موسیقی.
– دارای استاندارد IPX5 که برای فعالیت‌های حرکتی مانند ورزش‌های باشگاهی و دویدن مناسب است.
– حالت تک ایرباد که امکان استفاده از هر یک از هدفون‌ها برای تماس یا گوش دادن به موسیقی را فراهم می‌کند.

معایب

در گوش نگاه داشتن طولانی مدت این مدل ممکن است برای برخی دشوار باشد.

سخن پایانی

وقتی بهترین هدفون‌های بی‌سیم با قیمت مناسب را انتخاب می‌کنیم، نه تنها به هزینه نگاه می‌کنیم، بلکه به طراحی، کیفیت صدا و عمر باتری هم توجه داریم. همچنین، سادگی در جفت کردن هدفون با گوشی هوشمند و دسترسی به کنترل‌های دستگاه نیز در انتخاب مهمی است.

خرید بهترین هدفون بلوتوث تا ۸۰۰ هزار تومان می‌تواند یک ماموریت دشوار باشد، اما انتخاب مناسب می‌تواند تجربه‌ی شنیداری شما را بهبود بخشد. در نهایت، هدفونی که تا ۸۰۰ هزار تومان بتواند ترکیبی از عملکرد قوی، طراحی متناسب و کیفیت صدای مطلوب را ارائه دهد، می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا