سبک زندگیگوناگون

رنگ سال 2024 چیست؟ سال 1403 چه رنگی بپوشیم؟

فرا رسیدن سال جدید نزدیک است و بابه کار گرفتن رنگ سال 2024 می‌توانید تازگی و تحول در زندگی‌تان احساس کنید. هر سال، برندهای رنگ، بر اساس تحقیقات و نظرسنجی‌های زیاد، رنگی را انتخاب می‌کنند که معمولاً روندی را برای طراحی و مد تعیین می‌کند. این انتخاب‌ها تاثیرات گسترده‌ای از طراحی داخلی گرفته تا مد را در بر می‌گیرد و به عنوان یک انگیزه برای تازگی و تغییر در زندگی شما عمل می‌کند.

در سال گذشته، رنگ‌ها به سمت گرما و خلاقیت رو به رشد بودند. اما در سال جدید، همه چیز درباره راحتی، انطباق و ارتباط با طبیعت است. از رنگ‌هایی که از تمامیت زمین به رنگ آبی شاداب آسمانی، یا از سبز ملایم زیتونی تا گرمای هلویی، تنوع چشمگیری وجود دارد. این برگزیده‌های رنگی گزینه‌های زیادی دارند و از شما به عنوان خرده‌رو‌یی خلاقانه استفاده می‌کنند.

از جاذبه‌های انتخابی رنگ‌ها برای خانه و استفاده از آنها به عنوان نقطه شروع برای آغاز یک تغییر خلاقانه در دکوراسیون خانه یا استایل شخصیتان استفاده کنید. این مقاله تقلبی کارآمد است و می‌تواند به شما کمک کند تا رنگ‌ سال آینده را در یک نگاه ارزیابی کنید و برای به‌کارگیری این رنگ در استایل و زندگی خود ایده های خوبی داشته باشید.

رنگ سال 2024 پنتون: هلویی

بیش از دو دهه و نیم است که پنتون رنگ سال را انتخاب کرده است. گروه تحلیلگران رنگ این برند سایه‌ای را انتخاب می‌کنند که سال پیش رو را خلاصه می‌کند و رنگ سال 2024 رنگ هلویی است. این یک رنگ هلویی پاستلی است – بسیار شبیه به دهه 1990.

رنگ هلویی مخملی 13-1023 رنگ انتخابی پنتون است، هدف آن القای حس آرامش و گرمی است.

در جشنواره‌های فیلم،بازیگران بسیاری مانند گرتا بلاماسینی و رابرت مونتگومری با لباس‌های هلویی روی فرش قرمز حاضر بودند. به گفته پنتون، این رنگ دوستانه است. این برند در بیانیه ای اعلام کرده “این رنگ به معنای احساس مهربانی و مهربانی، انتقال پیامی از مراقبت و همدلی” را به ارمغان می آورد، و “رویکردی تازه و نرم را القا می کند.”

هدف از انتخاب رنگ سال 2024

رنگ سال 2024

Leatrice Eiseman، مدیر اجرایی مؤسسه رنگ پنتون در بیانیه‌ای گفت: «در جستجوی رنگی که اشتیاق ذاتی ما برای نزدیکی و ارتباط را تکرار می‌کند، ما رنگی درخشان با گرما و ظرافت مدرن را انتخاب کردیم. “رنگی که حس شفقت را القا می کند، گرمای دوستی را در ذهن متبادر می کند و بدون زحمت بین جوان ها و زمان ارتباط ایجاد می کند.”

پنتون دربیانیه خود اعلام داشت که هلویی مخملی قرار است “یک سایه نرم هلویی مهربان و منجر به رشد باشد که مهربانی صمیمانه را منتقل می کند.” ما در دوره ای زندگی می کنیم که مملو از آشفتگی و جنجال است و رنگ مخملی و پاستلی پاسخ این برند به این موضوع است. نرمی سایه دلالت بر آرامش و امید به آینده ای مراقبتی تر و مشارکتی دارد.

لوری پرسمن، معاون مؤسسه رنگ پنتون، می‌گوید: «ما شاهد تمرکز فزاینده‌ای بر جامعه و مردم در سرتاسر جهان هستیم که چگونه می‌خواهند زندگی کنند و آنچه مهم است را ارزیابی می‌کنند – یعنی راحتی نزدیک بودن به کسانی که دوستشان داریم. رنگی است که آغوش گرم و صمیمانه‌اش پیامی از شفقت را منتقل می‌کند و حساسیت دلپذیر آن مردم را گرد هم می‌آورد و روح را غنی می‌کند.» ما باید موافقت کنیم – مطمئناً هاله ای پرورش دهنده و آرام بخش دارد!

عنصر دیگری که هلویی مخملی را به طور غیرمنتظره ای به رنگ سال 2024 تبدیل کرد،القای حس لمس پذیری است. “مخملی” یک زاویه حسی اضافی را معرفی می کند و کیفیت “نرم” رنگ را به نمایش می گذارد. ، مدیر اجرایی مؤسسه رنگ پنتون می‌گوید: ایده‌ای به اندازه یک لمس، هلویی مخملی حواس ما را با حضور آرامش‌بخش لمس و گرمای آغوش تحریک نمی کند.”

رنگ سال 2024 سایه روشن و ظریفی که بین صورتی و نارنجی است. هلویی مخملی بیست و پنجمین سالگرد برنامه رنگ سال پنتون را نشان می دهد. لوری پرسمن، معاون مؤسسه رنگ پنتون، به مجله خانه زیبا می‌گوید: “این رنگ نشان‌دهنده این است که ما می‌خواهیم به کسانی که دوستشان داریم نزدیک باشیم و لذت جمع گرم دوستان و صمیمیت و احساس خوشایندی که از این حضور می گیریم، به نمایش می‌گذارد.”

رنگ هلویی مخملی با چه رنگ هایی ترکیب می شود

هنگام استفاده از رنگ هلویی مخملی چند ترکیب رنگ جذاب وجود دارد که پیشنهاد می کنیم آن را نادیده نگیرید.

  • از آنجایی که رنگ های نارنجی و آبی مکمل یکدیگر هستند، ترکیب هلویی با آبی سلطنتی ترکیبی پویا ایجاد می کند. این می تواند یک حس معاصر و تابستانی ایجاد کند.
  • هلو و خامه فقط یک دسر خوشمزه نیستند، بلکه ترکیب رنگی عالی نیز هستند. کرم در برابر هلوی پر جنب و جوش روشن و ترد به نظر می رسد و کنتراست شدید ایجاد می کند. یک هلوی کم رنگ و خامه کم رنگ ترکیب گرمتر و ملایم تری ایجاد می کند.
  • هلویی، طلایی و نعناعی با هم هماهنگی دارند تا یک پالت پیچیده با حس زنانگی کم رنگ ایجاد کنند.

هنگامی که رنگ هلویی را آزمایش می کنید، با رنگ در عناصر مختلف خود بازی کنید.

رنگ هلویی مخملی در مو و آرایش

رنگ سال 2024

هلویی مخملی 13-1023 یک هلوی معاصر با عمق است که سبکی ملایم آن کم رنگ است.

این رنگ یک سایه همه کاره شگفت آوراست. هلویی مخملی 13-1023 پوست را زنده می کند و گرمای نرمی را به چشم ها، لب ها و گونه ها اضافه می کند. این رنگ باعث می شود همه کسانی که آن را استفاده می کنند سالم تر به نظر برسند. رنگ سال 2024 پنتون در ترکیب گسترده ای از رژ لب، رژگونه، رنگ پوست و گزینه های کانتورینگ با طراوت و جوانی همراه با قهوه ای خاکی و چشمگیر در ترکیب با قرمزهای تیره و آلویی جذاب است.طرح‌های ناخن با ترکیب هلویی مخملی 13-1023 که بیانگر پیامی از لطافت است، عاشقانه، بی‌گناه و شیرین هستند.

 هلویی مخملی در طراحی بسته بندی و مدیا

هلویی مخملی13-1023، رنگ هلویی تمیز با حال و هوای قدیمی است. این رنگ گذشته را منعکس می‌کند، اما برای داشتن یک فضای معاصر از نو طراحی شده است و به آن امکان می‌دهد به طور یکپارچه حضور خود را در دنیای فیزیکی و دیجیتال به نمایش بگذارد.

 هلویی مخملی13-1023 که ظاهراً لمسی است. مشتریان را وسوسه می کند تا دست دراز کنند و آن را لمس کنند. حس لمس پذیری این رنگ، آن را به سایه ای فریبنده برای انواع محصولات، از غذا و نوشیدنی گرفته تا لوازم آرایشی و لوازم جانبی تبدیل می کند. افکار الهام بخش از طعم ها و رایحه های شیرین و لطیف، هلویی مخملی13-1023 جوانه های چشایی را با افکاری در مورد رایحه ها و خوراکی های شیرین و لطیف وسوسه می کند.

 هلویی مخملی13-1023 در طراحی داخلی و دکوراسیون منزل

استفاده از هلویی مخملی13-1023 در فضای داخلی خانه، فضایی دلپذیر را ایجاد می کند. هلویی مخملی13-1023 با ایجاد احساس گرمای ملایم چه بر روی دیوار نقاشی شده، چه در دکوراسیون خانه، یا به عنوان یک لهجه در یک الگو، شخصی‌ترین جهان‌های ما را با حضوری آرامش‌بخش القا می‌کند.

سال 1403 چه رنگی بپوشیم؟

رنگ سال 2024

هلویی مخملی از لحاظ بصری جذاب و چشمگیر است. یک لباس هلویی به ما الهام می‌دهد که به طور غریزی بخواهیم دست دراز کنیم و لمسش کنیم. هلویی مخملی13-1023 که پیامی از لمس گرما را در بافت‌های جیر، مخملی، لحافی و خزدار، تسکین‌دهنده و لطیف در لمس به ارمغان می‌آورد.

رنگ سال 2024 در فرهنگ های مختلف

رنگ سال 2024 در فرهنگ چین

منشا میوه هلو چین است. رنگ مشخصه آن نشان دهنده جاودانگی برای مردم چین است، تا حدی به دلیل افسانه های پیرامون درخت هلو جاودانگی. گفته می شود که این درخت تنها هر 3000 سال یک بار شکوفا می شود. میوه های این درخت نقش زیادی در اساطیر تائو ایفا می کنند. رنگ هلویی و همچنین میوه اغلب در آثار هنری چینی به تصویر کشیده شده است.

بسیاری از فرهنگ ها رنگ هلو را با سلامتی و باروری مرتبط می دانند.

نقاشی پرتره‌ی آرنولفینی (1434) از هنرمند فلاندری جان ون، باروری و زیبایی هلو و رنگ آن را، به ویژه در زنان، به تصویر می‌کشد. هلوهای گوشه این نقاشی بسیار نمایانگر و تقریباً تلقین کننده هستند. در عصر امپرسیونیسم، رنگ هلویی با پاستل های گرم دیگر برای نشان دادن زیبایی استفاده می شد، در حالی که هنوز ادای احترام خاصی به باروری می کرد

به رنگ هلو، نام جدید کرایولا برای یکی از رنگ‌هایش

همانطور که برند کرایولا کاتالوگ رنگ های خود را گسترش داد، یک سایه در دهه 1960 مورد بحث قرار گرفت. قبل از دهه 1960 در ایالات متحده، کرایولا مداد رنگی هلویی داشت که آن را “گوشت” می نامید. این رنگ نمایانگر چیزی بود که برند آن را «گوشت‌رنگ» می‌دانست، اما فقط به پوست معمولی قفقازی‌های اروپایی تبار اشاره می‌کرد. در سال 1962، برای به رسمیت شناختن جنبش حقوق مدنی، این برند مداد رنگی را به رنگ هلویی تغییر نام داد.

سخن پایانی

رنگ هلویی مخملی رنگی پاستلی است. اما به سختی، رنگ های قابل لمس نارنجی، زرد و صورتی را ارائه می دهد. هلویی یکی از معدود رنگ هایی است که می تواند ملایم اما در عین حال محرک باشد. رنگ هلویی با کمک رنگ زرد شادی و از طریق نارنجی شادابی به ارمغان می آورد و با خنثی بودن رنگ سفید تسکین می یابد. رنگ هلو به نام میوه نامگذاری شد. این رنگ تداعی کننده شیرینی، حسن نیت و شادی است.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا