راهنمای خرید

راهنمای خرید هدفون و هندزفری تا 2 میلیون تومان

جازه دهید روراست باشیم: بیشتر هدفون و هندزفری تا 2 میلیون تومان به درد نخورند. آنها بی کیفیت وآزار دهنده هستند و معمولا بدون قابلیت نویز کنسلینگ می باشند. اما ما در این مقاله قصد دارید تا چند نمونه از بهترین هدفون و هندزفری های تا 2 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم که ارزش خرید دارند و می توانند با مدل های بسیار گران تر رقابت کنند. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

Edifier TWS1 Pro 2

هدفون و هندزفری تا 2 میلیون تومان

Edifier TWS1 Pro 2 را که در گوش قرار می دهید بلافاصله متوجه حذف قوی نویز فعال آن خواهید شد. صداهای مزاحم ثابت را به طور کامل حذف می کند و تقریباً حجم تمام فرکانس های دیگر را به شدت کاهش می دهد. به خصوص صداهای میانی به خوبی مدیریت می شوند، به این معنی که مکالمات یا پخش رادیو به پس زمینه منتقل می شوند. تنها چیزی که نویزکنسلینگ این مدل از پس حذف آن بر نمی آید صدای بلندتر مانند بارندگی یا باد شدید است. با این حال، به لطف حالت نویزکنسلینگ، می توانید صدای باد در فضای باز را به میزان قابل توجهی حذف نمایید.

نقطه ضعف عملکرد این مدل عمر باتری است. با روشن بودن ANC، TWS1 Pro 2 می تواند با یک بار شارژ 4 ساعت مورد استفاده قرار بگیرد که در این محدوده قیمت شاید چندان خوشایند نباشد.

با این حال هنوز هم محصول فوق العاده ای را خواهید داشت. سری های هدفون به دلیل طراحی داخلی فشرده و راحتی بی نظیرشان شناخته می شوند. این هدفون ها به لطف استاندارد IP54 که ضد آب و گرد و غبار است، قابلیت استفاده در شرایط مختلف را فراهم می کنند. هنگامی که هدفون از گوش شما خارج می شود، پخش موسیقی به صورت خودکار متوقف می شود.

برقراری تماس های تلفنی و ویدیویی با هدفون Edifier TWS1 Pro 2 بسیار آسان است، زیرا میکروفون های آن به طور ویژه بر روی صدای شما تمرکز می کنند و از سایر صداهای پس زمینه حتی در برابر صداهای بلند و صدای باد که ممکن است چالش هایی ایجاد کنند، کاسته می شود. برای علاقه مندان به بازی، یک حالت بازی وجود دارد که اجرای صوتی را به خوبی با اکشن های روی صفحه نمایش هماهنگ می کند و تجربه ی بازی را به سطح بالاتری از واقعیت مجازی می رساند.

در پایان، هدفون TWS1 Pro 2 دارای صدایی چند منظوره و دوستانه است که بیس قوی را با توازن طبیعی در صداهای میانی و ترکیب صاف صداهای بالا فراهم می کند. بیس میانی می تواند انرژی و ریتم زنده ای داشته باشد و صدای آن طولانی تر از متوسط باشد، در حالی که بیس عمیق تر می تواند قدرت و شدت بیشتری داشته باشد. بیس میانی باعث می شود سازهای مانند گیتار، پیانو و سازهای کلاسیک به طور واضح و طبیعی شنیده شوند، در حالی که صداهای بالاتر بیشتر جلوهای اولیه را دارند و در مرکز صحنه قرار می گیرند. همچنین، در صدا فضایی کمی وجود دارد که این امر با تنظیم اکولایزر کلاسیک به طور قابل ملاحظه ای بهبود می یابد، این ویژگی ها Edifier را به انتخاب بی نظیری برای علاقمندان به بیس و کسانی که به دنبال تجربه ای طبیعی تر هستند تبدیل می کند.

Edifier TWS1 Pro 2 صدای فوق العاده ای دارد و با حذف نویز فعال فوق العاده با قیمت کمی عرضه می شود. اگر چهار ساعت بازی در یک حرکت برای شما کافی است، بهترین انتخاب برای هدفون و هندزفری تا 2 میلیون تومان است.

Baseus Bowie M2s

هدفون و هندزفری تا 2 میلیون تومان

Baseus Bowie M2s یک انتخاب بی نظیر در زمینه هدفون و هندزفری تا 2 میلیون تومان است که ارائه می شود. قابلیت های فوق العاده این مدل با قیمتی زیر2 میلیون تومان بسیاری از کاربران را متعجب کرده است. به طور خاص، ویژگی حذف نویز فعال (ANC) از جمله ویژگی های برجسته این محصول است. با قرار دادن هدفون در گوش، ANC به طور خودکار فعال می شود و حتی بدون پخش موسیقی، صدای محیط اطراف به خوبی خنثی می شود. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا از حجم صداهای مزاحمی مانند ترافیک خیابان کاسته و حتی برخی از مکالمات اطراف را در فواصل نزدیک محو کنید.

توانایی ANC در مقایسه با Edifier TWS1 Pro 2 کمی قوی تر است، اما Baseus Bowie M2s نیز دست کمی از این مدل ندارد و صداهای محیطی را به خوبی کاهش می دهد. علاوه بر این، این هدفون ها از اتصال چند نقطه ای پشتیبانی می کنند، به این معنی که می توانید آنها را به دو تلفن یا یک تلفن و یک لپ تاپ همزمان متصل کنید، که این ویژگی به ویژه برای استفاده در محیط کاری یا تجاری بسیار مفید است.

از آنجایی که Baseus Bowie M2s فاقد استاندارد IPX است پس به طور رسمی ضدآب و گرد و غبار نیست، اما بسیاری از کاربران از مقاومت آن در برابر باران خفیف خبر داده اند. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که برای استفاده از برنامه Baseus نیاز به ایجاد حساب کاربری دارید. همچنین، در حالت عدم فعال شدن حذف نویز، از حجم صدای ورودی ترافیک و محیط اطراف کاسته نخواهد شد و کارایی هدفون ها به عنوان یک دستگاه پخش موسیقی نیز کمی افت می کند.

در کل، Baseus Bowie M2s یک گزینه بسیار عالی برای استفاده روزمره، تلفنی و حتی تجاری است، با امکاناتی مانند حذف نویز فعال قوی و قابلیت اتصال چند نقطه ای، که با قیمتی مناسب و توانایی های مطلوب صوتی، تجربه ی بی نظیری را برای کاربران فراهم می کند.

Soundcore Life P2i

هدفون و هندزفری تا 2 میلیون تومان

هدفون Life P2i از Soundcore با بیس قوی و صدای سه گانه ای که کنترل شده است، صدایی قوی و گرم را به شنونده ارائه می دهد. این ویژگی ها تضمین می کنند که می توانید بدون خستگی گوش، ساعت ها به این صداها گوش دهید، و صداهای تند یا اوج بالاتر شما را به چالش نمی کشد.

یکی از ویژگی های جذاب این هدفون، عمر باتری 8 ساعته آن است. شکل بیضی آن باعث می شود که به راحتی در گوش های شما (متوسط یا بزرگ تر) جای بگیرد و استاندارد ضدآب IPX5 تضمین می کند که در برابر باران و عرق مقاومت کند.

این هدفون برای فعالیت های ورزشی و دویدن بسیار مناسب است، به خصوص که دکمه های لمسی تعبیه شده در آن کاربردی هستند. با یک بار فشار دادن صدا را تغییر دهید، با دو بار فشار دادن مکث/پخش کنید، و با دکمه های تعبیه شده روی هر هدفون می توانید صدا را کنترل کنید. حتی با انگشتان عرق کرده یا با دستکش می توانید این کار را انجام دهید.

علاوه بر این، هدفون Life P2i کیفیت تماس عالی ای را ارائه می دهد. صداهای پس زمینه به طور شگفت آوری در تماس های تلفنی و ویدیویی فیلتر می شوند، و میکروفون های آن صدای شما را شفاف و واضح به گوش مخاطب می رسانند.

اگرچه ممکن است این هدفون ویژگی هایی مانند پشتیبانی از برنامه یا حذف فعال نویز نداشته باشد، اما در لیست هدفون ها و هندزفری هایی با قیمت تا 2 میلیون تومان، Soundcore Life P2i یک گزینه جذاب و با کیفیت است.

JLab Go Air Sport

هدفون و هندزفری تا 2 میلیون تومان

اگر به دنبال یافتن یک جفت هدفون بی سیم با قیمت مناسب و مقاوم در برابر رطوبت هستید، JLab Go Air Sport یک گزینه بسیار خوب است. این هدفون، هر چند که ممکن است برخی ایرادات کوچک داشته باشد، اما در زمینه مقاومت در برابر آب بهتر از رقبا عمل می کند و طراحی آن با قلاب روی گوش، هم راحت و هم ایمن است.

این هدفون دارای استاندارد مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. با رتبه بالاتر از میانگین IP55، هدفون های Go Air Sport تبدیل به یکی از بهترین هدفون ها در لیست هدفون و هندزفری های با قیمت تا 2 میلیون تومان شده اند. این به این معنی است که این مدل می تواند ماندگاری تمرینات ورزشی طولانی که ورزشکار عرق می کند را تحمل کند.

بیشتر هدفون ها به طور معمول بیش از یک یا دو سال دوام نمی آورند، اما JLab این مشکل را ندارد. طراحی قلاب مانند روی گوش نسبت به گزینه های دیگر، ایمن تر است. در انتخاب هدفون برای دویدن یا هر نوع تمرین دیگری، اهمیت دارد که هدفون ها به راحتی روی گوش نچسبند. قلاب های Go Air Sport با انعطاف پذیری کافی، باعث می شوند که هدفون ها به خوبی و به طور ثابت روی گوش قرار بگیرند و این امر آنها را به انتخاب عالی برای افرادی که گوش های کوچک تر یا حساس تری دارند، تبدیل می کند.

علاوه بر طراحی قلاب دار، Go Air Sport با سه اندازه مختلف سری سیلیکونی ارائه می شود که این امر باعث می شود که هر کس با هر سایز گوشی به راحتی از آنها استفاده کند.

عمر باتری Go Air Sport تا هشت ساعت است و کیس آن 24 ساعت شارژ اضافی نگه می دارد. همچنین 15 دقیقه شارژ می تواند یک ساعت عمر باتری را ذخیره کند. از آنجایی که کیف شارژ باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند روی قلاب های روی گوش قرار بگیرد، نسبت به آنچه که انتظار دارید کمی بزرگتر است. بنابراین، مناسب تر است که به جای جیب در کیف ورزشی یا کمربند دویدن قرار گیرد.

کنترل های لمسی این مدل بزرگ و استفاده از آنها آسان است. سیستم لمسی Go Air Sport، عملکرد شگفت انگیزی دارد و پخش، صدا و فعال سازی با دستیار دیجیتال در نوک انگشتان شما قرار دارد. همچنین،

سه بار ضربه زدن روی یک هدفون به شما امکان می دهد از پیش تنظیم های صدا استفاده کنید.

با این حال، باید توجه داشت که کنترل های لمسی در برخی مواقع بیش از حد حساس هستند و اگر موهای بلندی دارید، ممکن است با حسگرها به مشکل بخورید. همچنین، کیفیت صدای این هدفون ها مناسب است، اما به مراتب عالی نیست.

در نهایت، این مدل فاقد نویزکاهنده فعال است. اما گوشواره ها به اندازه کافی مجرای گوش را پوشش می دهند تا صداهای اضافی کلافه کننده نباشند. اگر برای اهداف ایمنی نیاز به شنیدن محیط اطراف خود دارید، هر هدفونی می تواند به طور مستقل کار کند، اما توجه داشته باشید که استفاده از یک گوشی در یک زمان، عملکرد کنترل لمسی را محدود می کند.

JLAB STUDIO PRO

هدفون و هندزفری تا 2 میلیون تومان

بزرگترین شگفتی سال ۲۰۲۴ ورود Jlab Studio Pro به لیست ما است. عمر باتری ۵۰ ساعت این دستگاه حقیقتاً فوق العاده است. بنابراین اگر کم از هدفون خود استفاده می کنید، هفته ای یک بار از شارژ کردن برای شما مناسب است. شارژ هدفون از طریق USB-C انجام می شود. این هدفون ها تا حدی به دلیل ساختار سبک وزن و ایرپدهای فوم بزرگ که نقاط تماس را از بین می برند، هدفون های بسیار راحتی هستند. بدنه آنها از جنس خوبی ساخته شده و طراحی خاصی که دارد، باعث می شود آنها فوق العاده به نظر برسند. به جرأت می توان گفت این مدل شبیه هیچ هدفون دیگری موجود در بازار نیست. نکات برجسته Jlab علیرغم حذف ANC در هدفون، هنوز هم امسال یکی از مواردی است که باید در نظر گرفته شود.

JBL QUANTUM 100

هدفون و هندزفری تا 2 میلیون تومان

یکی از هدفون های مخصوص بازی در لیست هدفون و هندزفری تا ۲ میلیون تومان، JBL QUANTUM 100 است. این هدفون به معنای واقعی کلمه  ارزش هزینه ای را که پرداخت می کنید، دارد.

اگر پول زیادی برای بازی ندارید، صرف هزینه کمتر برای هدفون و هزینه بیشتر روی رایانه و وسایل جانبی، تجربه بهتری به شما می دهد. با Quantum 100، قرار نیست هزینه سنگینی را صرف بخش صدای بازی کنید. این هدست اصول اولیه را به خوبی با صدای شفاف و مسطح و میکروفون داخلی که صدای بسیار مناسبی دارد انجام می دهد. ما همچنین متوجه شدیم که پوشیدن آن ها در جلسات طولانی به دلیل ایرپدهای بزرگ و خوب بسیار راحت هستند.

راهنمای خریداران هدفون ارزان

دنبال چه چیزی میگردی؟

همانطور که دیدید، گزینه های زیادی برای هدفون و هندزفری تا ۲ میلیون تومان وجود دارد. به نظر می رسد اکثریت افراد مشکلی با این مبلغ ندارند، اما این بدان معنا نیست که باید به هر چیزی که ارزان است رضایت دهند. قیمت در این نقطه از بازار منعکس کننده صدا یا کیفیت ساخت نیست.

برخی از تولیدکنندگان هندزفری و هدفون به دلیل صرفه جویی در مقیاس می توانند محصولات خود را ارزان بفروشند. به عنوان مثال، سونی و JVC بسیاری از هدفون ها را در این رنج قیمت جابه جا می کنند، بنابراین هزینه های تولید به دلیل رقابت به دلیل سفارش های دسته ای زیاد در کارخانه ها کمتر است.

از سوی دیگر، شرکت های کوچک غالباً بودجه بازاریابی ندارند. بنابراین با بالابردن کیفیت و پایین آوردن قیمت، سعی می کنند جایی را در بازار از آن خود کنند.

در دهه گذشته، شرکت های چینی با برندهای عمومی از تولیدات با کیفیت پایین تا محصولات صوتی ارزشمندی مانند هدفون، هدفون و DAP (پخش کننده های صوتی دیجیتال) روبه رو شدند.

با هزینه های تولید و طراحی کم در چین، آنها به تهدیدی واقعی برای شرکت های صوتی با برندهای بزرگ تبدیل شده اند و می توانند هدفون های ارزان قیمتی را ارائه دهند که با هدفون های چند برابر قیمت خود رقابت می کنند.

از خرید هدفون ارزان صرفاً برای مد خودداری کنید

بزرگترین خطایی که بسیاری از افراد هنگام خرید هدفون ارزان مرتکب می شوند، این است که فقط بهترین محصول را جستجو می کنند. اگرچه اهمیت انتخاب هدفونی با ظاهر جذاب و کیفیت صدای بالا بدانند، اما موارد دیگری نیز باید در نظر گرفته شوند. عواملی مانند راحتی استفاده، کیفیت ساخت، و کیفیت صدا از اهمیت بسزایی برخوردارند. بنابراین، پیش از خرید هر گونه هدفون، معیارهای مختلفی باید مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرند.

همیشه برندهای شناخته شده عالی نیستند.

همانطور که ذکر شد، یکی از رویدادهای جذاب در دنیای صوت در چند سال اخیر، انقلاب “ChiFi” یا هایفای چینی بوده است. قبل از این، برای کسب کیفیت بهتر، افراد معمولا به محصولاتی از برندهای معروف مانند سونی، بوز، جی وی سی و غیره متوسل می شدند. اما اکنون، هدفون ها و هندزفری های مقرون به صرفه به شکل بی سابقه ای به بازار عرضه می شوند.

گاهی اوقات، یک هدفون یا هندزفری با قیمت تا 2 میلیون تومان از یک شرکت تقریبا نا شناخته  بهتر از یک محصول بسیار گران قیمت از برندهای معتبر عمل کند.

امتیاز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا