آموزش و ترفند

چطوری با هوش مصنوعی کیفیت عکس را بالا ببریم

تا به حال چند بار شده که عکسی گرفته باشید و بعداً متوجه شوید که یک جای کار می لنگد؟ ممکن است یک پرتو نور چهره کسی را پنهان کند، یا عنصر اصلی در فوکوس نباشد، یا کیفیت تصویر مناسب نباشد. قبلاً برای بسیاری از افراد که مهارت‌های ویرایش عکس را نداشتند، این به معنی حذف تصویر بود. اما امروزه، بهبود کیفیت عکس با استفاده از هوش مصنوعی این امکان را فراهم کرده‌اند که عکس‌های ناقص یا کم‌کیفیت را به عناصری جذاب و حرفه‌ای تبدیل کنند.

بهبود کیفیت عکس با استفاده از هوش مصنوعی چیست و چگونه عمل می‌کند؟

این ابزارها معمولاً به صورت برنامه‌های وبی یا نرم‌افزارهای قابل دانلود ارائه می‌شوند که به شما امکان می‌دهند تصاویر را بهبود بخشید. کافی است تصویر موردنظر را بارگذاری کنید و به هوش مصنوعی اجازه دهید تا بهبودهای لازم را اعمال کند.

بهبود کیفیت عکس با استفاده از هوش مصنوعی ،به کمک تکنولوژی هوش مصنوعی قادر به بهبود عکس بدون از دست رفتن اطلاعات اصلی عکس است. این به این معناست که می‌توانید یک عکس کم‌کیفیت را به چیزی تبدیل کنید که به نظر می‌رسد توسط یک عکاس حرفه‌ای گرفته شده باشد.

این ابزارها برای بازاریابانی که به تصاویر با کیفیت بالا نیاز دارند، بسیار مفید هستند. به این ترتیب نه تنها می‌توانید تصاویر خود را بهبود بخشید، بلکه می‌توانید تصاویر قدیمی را نیز بهبود ببخشید و آنها را به تصاویری با کیفیت و جذاب تبدیل کنید.

نقش هوش مصنوعی در بهبود عکس ها

اگر شما عکاس حرفه ای هستید به طور طبیعی عکسهای شما بهترین کیفیت را دارند و در صورت نیاز ویرایش هم می شوند، اما وقتی که برای دل خودتان عکاسی می کنید این همیشه مشکل بوده است. در حالی که برخی از افراد ماهر در فتوشاپ هستند، بسیاری دیگر وقت یا مهارت لازم را ندارند.

بهبود کیفیت عکس با استفاده از هوش مصنوعی با انجام همه ویرایش‌ها برای شما، این مشکل را حل می‌کنند. با اسکیل آپ هوش مصنوعی، بهبود هوشمند، تنظیم رنگ و تون، و حذف فشرده‌سازی، شما می‌توانید تقریباً هر جنبه‌ای از عکس‌های خود رجذاب و زیبا کنید.

ما همه می‌دانیم که تصاویر در بازاریابی بسیار مهم هستند. این مهم است که آنها در صفحات محصولات شما، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، خبرنامه‌ها، یا هر چیز دیگری که باشد، با کیفیت بالا باشند.

اگر شما به تصاویر با کیفیت پایین راضی می‌شوید، ممکن است منجر به کاهش درگیری و نرخ تبدیل شما شود. در گذشته، قبول کردن تصاویر با کیفیت کم قابل فهم بود، اما اکنون، دیگر این نیاز وجود ندارد.

بهبود کیفیت عکس با استفاده از هوش مصنوعی

 

شما می‌توانید با چند کلیک دکمه تصاویر با کیفیت پایین را به ابداعات حرفه‌ای تبدیل کنید، و این می‌تواند تفاوت بزرگی در بازاریابی شما داشته باشد.

۵ ابزار بهبود کیفیت عکس با استفاده از هوش مصنوعی

هوش مصنوعی به طور گسترده در بازاریابی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد هر روز ابزارهای جدید اتوماسیونی وارد بازار می‌شوند. با این حال، هوش مصنوعی در حال حاضر یک کلمه مهم است، و هر ابزاری تأثیر تحولی را که ممکن است وعده داده باشد، ندارد.

زمانی که به ویرایش تصاویر می‌رسد، این ابزارهای بهبود کیفیت عکس با استفاده از هوش مصنوعی می‌توانند در زمان و هزینه شما تا حد بسیار زیادی صرفه جوبب کنند، بنابراین ارزش بررسی دارند.

Let’s Enhance

بهبود کیفیت عکس با استفاده از هوش مصنوعی

یک نگاه سریع به وب‌سایت Let’s Enhance، کافی است تا ببینید چه کاری می‌توانید با این ابزار انجام دهید. این قادر است تصاویر پیکسلی که در آن‌ها به سختی موضوع را می‌توانید تشخیص دهید را به تصاویر واضح و فوکوس شده تبدیل کند.

چیز بزرگ درباره این تقویت‌دهنده تصویر هوش مصنوعی این است که چقدر استفاده از آن آسان است. شما به سادگی تصویر خود را آپلود می‌کنید و نتایجی پایدار و با کیفیت بالا به دست می‌آورید.

ویژگی‌ Let’s Enhance

  • آپلود دسته‌ای
  • پیش‌فرض‌ها
  • اندازه سفارشی
  • تقریباً هیچ محدودیتی ندارد
  • پردازش سریع
  • تنظیم خودکار رنگ، تون و تعادل
    این امکان را به شما می‌دهد که تصاویر شما به مراتب بهتر عمل کنند. با گزینه اندازه سفارشی، به این معناست که می‌توانید تصاویر را بر اساس نیازهای اندازه خود تنظیم کنید بدون اینکه از کیفیت آنها کاسته شود. از آگهی‌های فیس‌بوک تا تصویر اصلی وب‌سایت، اکنون در هرجایی که از تصاویر استفاده می‌کنید، گزینه‌های بیشتری دارید.

DeepImage

بهبود کیفیت عکس با استفاده از هوش مصنوعیDeepImage خود را به عنوان راه حل ایده‌آل برای املاک و تجارت الکترونیک معرفی می‌کند که به تبدیل تصاویر معمولی به بیانیه‌های جذاب کمک می‌کند.

این ابزار ارتباطات خوبی با Shopify و Google Drive دارد که باعث می‌شود بارگذاری دسته‌ای تصاویر و همگام‌سازی آنها با فروشگاه Shopify شما آسان شود. این کمک می‌کند تا در ویرایش تصاویر بیشتری زمان صرف شود و تضمین می‌شود که تصاویر شما در سراسر وب‌سایت به طور کامل بهینه‌سازی شده باشند.

ویژگی‌‌های DeepImage

  • بزرگنمایی از کیفیت پایین تا 4k
  • حذف آرتیفکت‌های JPG
  • حذف نویز ناخواسته
  • واضح کردن تصاویر مبهم
    این تقویت‌دهنده تصویر هوش مصنوعی نمونه‌ای از سادگی است که اکنون می‌توانید با آن عکس‌های خود را ویرایش کنید. از طریق این ادغام‌ها، تبدیل تصاویر خود به دارایی‌های حرفه‌ای و قرار دادن آنها در وب‌سایت شما آسان‌تر از همیشه است.

Icons8 Upscaler

بهبود کیفیت عکس با استفاده از هوش مصنوعی

Icons8 یک مجموعه گسترده از خدمات مرتبط با تصاویر را ارائه می‌دهد، اما برای تقویت کننده‌های تصویر هوش مصنوعی، Upscaler آن یک گزینه عالی است.

آیکون‌های 8 به سادگی متمایل است. فقط عکس خود را به مرورگر خود بکشید و رها کنید، و آن به طور فوری شروع به بهبود تصویر شما می‌کند. اکنون می‌توانید تصویر جدید خود را با نسبت پیکسلی بسیار بالاتر دانلود کنید.

ویژگی‌های Icons8

  • واضح کردن تصاویر مبهم
  • کاهش نویز
  • بزرگنمایی
  • فرآیند کاملاً خودکار

Icons8 برای بازاریابانی که می‌خواهند تصاویر خود را با حداقل مشکلات بزرگ کنند، خوب کار می‌کند.

Upscaleics

بهبود کیفیت عکس با استفاده از هوش مصنوعی

Upscaleics یک تقویت‌کننده تصویر هوش مصنوعی دیگری است که بسیار آسان برای استفاده است. فقط عکس خود را آپلود کنید، تغییرات مورد نظر خود را انتخاب کنید، و به هوش مصنوعی اجازه دهید کار خود را انجام دهد.

دوباره، مزیت اصلی Upscaleics راحتی است. اگر چند تصویر برای ویرایش دارید، از آن استفاده کردن سریع و آسان است و نتایج قابل قبولی به شما می‌دهد.

ویژگی‌های Upscaleics

  • افزایش وضوح
  • حذف نویز JPEG
  • فشرده‌سازی تصویر
    همچنین به شما کنترل بیشتری بر روی تغییراتی که به تصاویر اعمال می‌کنید نسبت به برخی از ابزارهای دیگر می‌دهد. می‌توانید انتخاب کنید که کدام وضوح را می‌خواهید داشته باشید، و این امکان را برای لمس و فشرده‌سازی فایل شما فراهم می‌کند.

Vance AI

بهبود کیفیت عکس با استفاده از هوش مصنوعی

تقویت کننده تصویر Vance AI ترکیبی از بهبودهای پیشرفته تصویر هوش مصنوعی با رابط کاربری ساده است که تصاویر شما را تبدیل می‌کند. عکس‌های قدیمی، خسته‌کننده و غیرقابل تمرکز را به چیزی تبدیل کنید که ارزش قرار گرفتن در وب‌سایت شما را داشته باشد.

به هر پروژه‌ای که دارید، Vance AI قول بهبود کیفیت تصاویر شما را می‌دهد، تا آن‌ها را قابل تطبیق‌تر و قدرتمندتر کند.

ویژگی‌های Vance AI

  • به‌طور خودکار وضوح تصویر را بهبود می‌بخشد
  • عکس‌های پیکسلی، تار و کیفیت پایین را ترمیم می‌کند
  • رنگ و جزئیات دیگر را تقویت می‌کند
    این یک ابزار دیگری است که به سرعت و به سادگی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد و به شما کمک می‌کند تا تصاویر شما دارای ظاهر حرفه‌ای لازم باشند.

۵ روش بهبود کیفیت عکس با استفاده از هوش مصنوعی

با کمک بهبود کیفیت عکس با استفاده از هوش مصنوعی می‌توانید با چند کلیک ساده تمام ویرایش‌های مورد نیاز را انجام دهید. این امر به معنای داشتن تصاویر بهتر در رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت، کمپین‌های چاپی و هر جای دیگری است که از آنها استفاده می‌کنید.

بالارفتن/تغییر اندازه

یکی از بهترین قابلیت‌های بهبوددهنده‌های تصویر هوش مصنوعی بالارفتن است. این فرایند تعداد پیکسل‌های تصویر را افزایش می‌دهد، به این معنا که می‌توانید برخی بخش‌های آن را بزرگ کنید بدون از دست دادن کیفیت تصویر.

همراه با تغییر اندازه خودکار، این می‌تواند به بازاریابان زمان زیادی صرفه جویی کند. شما می‌توانید فوراً تصاویر خود را تنظیم کنید تا با نیازهای اندازه‌بندی شما همخوانی داشته باشد بدون این که تصویر از حالت تار یا عدم تمرکز خارج شود.

رفع تاری

هر تصویری که گرفته می‌شود ممکن است کاملاً کامل نباشد، به ویژه اگر شما عکاس حرفه‌ای نیستید.

تصاویر بخش مهمی از راهی است که ما داستان‌ها را بیان می‌کنیم، بنابراین به عنوان بازاریابان، ما به طور مداوم از آنها استفاده می‌کنیم. برخی از بهبوددهنده‌های تصویر هوش مصنوعی دارای ویژگی رفع تاری هستند که به این معناست که تعداد بیشتری از تصاویر شما به عنوان دارایی‌های بازاریابی قابلیت استفاده دارند. شما می‌توانید حتی به عکس‌های قدیمی خود برگردید و آن‌ها را به استانداردهای جدید برسانید.

نورپردازی

تأثیراتی که نور می‌تواند بر روی تصاویر شما داشته باشد، شگفت‌انگیز است. اگر تصاویر محصولات خود را با نور زیاد یا کم گرفته‌اید، به احتمال زیادچندان واضح نخواهد بود

زمانی که به تصاویر محصولات شما می‌رسد، افراد نیاز دارند تا آنها را با بهترین نور ممکن ببینند تا به آنها کمک کند تصمیم اطلاع‌رسانی بگیرند. بهبوددهنده‌های تصویر هوش مصنوعی می‌توانند مطمئن شوند که این قسمت را به درستی انجام دهید با تنظیم خودکار نور در تصویر شما.

کنتراست

تصاویر اغلب یک موضوع دارند: یک عنصر اصلی که می‌خواهید مردم به طرف خود جلب کنید. برای انجام این کار، شما باید از سطح مناسبی از کنتراست استفاده کنید، اما این همیشه آسان نیست اگر شما یک عکاس تجربه‌کرده نیستید.

اگر این کار را اولین بار درست انجام ندادید، نگران نباشید! ابزارهای بهبود کیفیت عکس با استفاده از هوش مصنوعی می‌توانند کنتراست تصاویر شما را ویرایش کنند تا مطمئن شوید که عناصر اصلی در فوکوس هستند و توجه مخاطبان را جلب می‌کنند.

امتیاز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا