آموزش و ترفند

معرفی بهترین ابزارهای ویرایش و تغییر صدا با هوش مصنوعی

بهبوددهنده صوتی هوش مصنوعی چیست؟

بهبوددهنده صوتی هوش مصنوعی یک ابزار پیشرفته و پیچیده است که از الگوریتم‌های یادگیری ماشین برای بهبود کیفیت صدا استفاده می‌کند. این ابزار سیگنال‌های صوتی را تجزیه و تحلیل کرده و از الگوریتم‌های پیش‌بینی برای کاهش نویز پس‌زمینه، بهبود وضوح گفتار، و تنظیم کلی صدا بر اساس ترجیحات شخصی شنونده‌ها استفاده می‌کند. بهبوددهنده‌های صوتی هوش مصنوعی، ستریم موسیقی، تماس‌های کنفرانسی، یا ایجاد محتوا را پوشش می‌دهند و روش جدیدی در تجربه ما از صدا را ارائه می‌دهند. 10 بهترین بهبوددهنده‌های صوتی هوش مصنوعی در سال 2024 را مورد بررسی قرار می دهیم.

معرفی بهترین ابزارهای بهبوددهنده صوتی هوش مصنوعی

بیایید به دنیای هیجان انگیز ابزارهای نرم افزار صوتی شیرجه بزنیم، که هم برای علاقه مندان به صدا و هم برای حرفه ای های با تجربه بسیار ارزشمند است. این ابزارهای همه کاره می‌توانند پروژه‌های صوتی شما را ارتقا دهند، خواه در حال ساخت موسیقی، اصلاح صدا برای پروژه‌های چندرسانه‌ای باشید، یا صرفاً به دنبال یک تجربه شنیداری زیباتر باشید.

Adobe Audition

بهبوددهنده صوتی هوش مصنوعی

Adobe Audition، یکی از ابزارهای برتر مجموعه Adobe Creative Suite است، که یک نرم‌افزار پیشرو در ویرایش و ایجاد صدا است. این برنامه استانداردهای صنعت را برای ابزارهای بهبود صدا تعیین می‌کند و همه چیز از مخلوط و طراحی صدا تا مهندسی صدا و تولید موسیقی را ارائه می‌دهد. این محصول موردی ایده‌آل برای حرفه‌ای‌های صوتی، موسیقیدانان، پادکست‌سازان و ویرایشگران ویدیو است که به ویژگی‌های قوی ویرایش و پسا‌تولید صوت نیاز دارند. به عنوان یک بهبوددهنده صدای هوش مصنوعی، ادوبی آدیشن ویژگی‌هایی مانند پنل صدای ضروری را دارد که به شما امکان می‌دهد حتی اگر کاربر تازه‌کار در مهندسی صوت باشید، به صدایی حرفه‌ای دست پیدا کنید. علاوه بر این، این نرم‌افزار شامل ویرایش چند مسیره، بازیابی صدا، افکت‌ها و پردازش، ضبط صدای اوویس و بسیاری از ویژگی‌های دیگر است که همگی به‌طور ساده با سایر برنامه‌های ادوبی یکپارچه شده‌اند.

ویژگی‌های کلیدی ادوبی آدیشن

– ایجاد، ویرایش، مخلوط و بازیابی صدا به سطح بالاتر
– بهبوددهنده صدای گفتاری هوش مصنوعی برای بهبود کلمات گفته شده در صدای شما
– ویژگی بررسی میکروفن که مشکلات سخت‌افزار میکروفن را قبل از ضبط رفع می‌کند
– به‌طور خودکار فایل‌های آسیب‌دیده را تعمیر و بازیابی می‌کند
– کتابخانه افکت‌های صوتی با دسته‌بندی‌ها و کلیپ‌های موسیقی متنوع را ادغام می‌کند

مکانیسم‌های کاهش نویز درجه حرفه‌ای ادوبی آدیشن به سرعت می‌توانند نویزهای هم، سوسو، نویز پنل، کلیک‌ها، پاپ‌ها و موارد دیگر را بهبود بخشید. با این سطح کنترل، می‌توانید تضمین کنید که صدای شما شفاف و پاک باشد.

مناسب برای

برای حرفه‌ای هایی که به دنبال یک ابزار قوی برای بهبود تراک‌های صوتی خود هستند، ادوبی آدیشن در جلوگیری از کلاس است. رابط کاربری گسترده‌ای که دارد، ابزارهای شخص ثالث فراوان و یکپارچگی بی‌درز با سایر محصولات ادوبی، آن را به عنوان ابزار بهبوددهنده صدای هوش مصنوعی برای کسانی که در هر لحظه به کیفیت بالاترین نیاز دارند، مطرح می‌کند.

LANDR

بهبوددهنده صوتی هوش مصنوعی

LANDR یک پلتفرم نرم‌افزاری موسیقی آنلاین است که برای خالقان، موسیقی‌دانان و تهیه‌کنندگان موسیقی طراحی شده است. این پلتفرم ابزارها و خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد که کیفیت موسیقی را بهبود می‌بخشد، فرآیند تولید موسیقی را ساده‌تر می‌کند و توزیع آن را تسهیل می‌کند. LANDR برترین خدمت خود را برای خدمات مسترینگ اتوماتیک و مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌دهد، که حدس‌زدن را از بهینه‌سازی صوتی و موسیقی شما برمی‌دارد.

این بهبوددهنده صوتی هوش مصنوعی از الگوریتم‌های یادگیری ماشین برای بهبود کیفیت صوتی در تراک‌های موسیقی به طور خودکار استفاده می‌کند. این فرآیند شامل تجزیه و تحلیل تراک‌های بارگذاری شده و ساخت یک زنجیره مسترینگ سفارشی است که با سبک و ژانر خاص تراک بارگذاری شده شما هماهنگ می‌شود. علاوه بر این، شما می‌توانید مسترهای خود را با استفاده از تنظیمات و ویژگی‌های مختلفی مانند همگرایی حجم، بهینه‌سازی پخش و … شخصی‌سازی کنید. اگر به دنبال یک ابزار جامع برای بهبود صوتی خود هستید، LANDR بدون شک یک سرمایه‌گذاری ارزشمند است.

ویژگی‌های کلیدی LANDR

– مسترینگ صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی و اتوماتیک
– مسترینگ آلبوم و مرجع برای اختصاص پروفایل‌های صوتی مشابه با هوش مصنوعی
– تعداد نامحدود بازنگری تراک
– مستر، ویرایش و بارگذاری فایل‌های ویرایش شده خود را از طریق وب، دسکتاپ یا اپلیکیشن موبایل LANDR
– توزیع مستقیم تراک‌های بهبود یافته خود را از طریق رابط LANDR.

واسط آنلاین LANDR فرآیند پیچیده و پیچیده هنر مسترینگ را به یک فرآیند ساده تبدیل می‌کند. وقتی تراک خود را در LANDR بارگذاری می‌کنید، می‌توانید به راحتی به مسترینگ مرجع دسترسی پیدا کنید، تراک اصلی خود را با تراک اصلی که توسط LANDR تولید شده و بهینه شده است مقایسه کنید و کنترلی بر سبک و بلندی صدای تراک خود داشته باشید بدون این که نیازی به دانش عمیق در زمینه تولید صوتی و مهندسی صدا داشته باشید.

مناسب برای

اگر یک حرفه‌ای موسیقی هستید که قصد دارید فرآیند ویرایش خود را با استفاده از هوش مصنوعی ارتقاء دهید، LANDR ابزاری اساسی است که همه ویژگی‌های ضروری مورد نیاز برای شروع به استفاده از هوش مصنوعی برای مسترینگ دقیق و سریع و بهبود تراک‌های صوتی خود را با آسانی فراهم می‌کند.

LALAL.AI

بهبوددهنده صوتی هوش مصنوعی

LALAL.AI یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی است که به طور خاص برای جداسازی استم‌های صوتی طراحی شده است، فرآیندی که در آن یک تراک صوتی به اجزای فردی خود تقسیم می‌شود. این خدمات امکان جداسازی سریع و دقیق اجزایی مانند وکال، درام، باس، پیانو، گیتارهای الکتریکی و آکوستیک، و سنتی‌سایزرها را با حفظ کیفیت صوتی برتر فراهم می‌کند. با رابطی که به آسانی از آن به عنوان یک فرآیند سنتی پیچیده عبور می‌کند، LALAL.AI وظیفه را ساده می‌کند. وقتی که تراک خود را بر روی پلتفرم آپلود می‌کنید، می‌توانید بخش‌هایی از صدای خود را به راحتی جدا کنید و به ویرایش‌های لازم بپردازید. این ابزار یک فرآیند دشوار را به یک تجربه‌ی آسان تبدیل می‌کند و به شما امکان بهبود فرآیند جداسازی استم را به راحتی می‌دهد.

ویژگی‌های کلیدی LALAL.AI

– استخراج وکال، ابزارها و … از تراک‌های صوتی شما
– حذف نویز پس‌زمینه و موسیقی
– اصلاح لرزش میکروفون، مومنت‌های صدایی و سایر صداهای ناخواسته
– پردازش صوتی در فرمت‌های MP3، OGG، WAV، FLAC، AIFF و AAC
– کار می‌کند با سیستم‌عامل‌های Microsoft، Mac و Linux
LALAL.AI به عنوان یک API، یک اپلیکیشن دسکتاپ، یک اپلیکیشن موبایل و به زودی یک پلاگین VST (فناوری استودیوی مجازی) در دسترس است، که قدرت هوش مصنوعی LALAL.AI را همراه خود به هرجایی که نیاز دارید، می‌آورد.

مناسب برای

برای جداسازی استم‌های پیچیده و ساده، شما باید از LALAL.AI استفاده کنید. این از هوش مصنوعی به طور مؤثر برای ساده‌سازی یک وظیفه موسیقی پیچیده استفاده می‌کند و نرخ‌هایی دارد که آن را برای انواع موسیقی‌دانان، تهیه‌کنندگان و هواخواهان قابل تحمل و قابل دسترس می‌کند.

Descript

بهبوددهنده صوتی هوش مصنوعی

Descript یک راه‌حل نرم‌افزاری قدرتمند برای پادکست‌سازی و ویرایش ویدیو است. در رقابت مستقیم با Adobe Premiere، واسط کاربری آن کاربرپسند و با ویژگی‌های قابل دسترس و کارآمد پر می‌شود. این پلتفرم ویرایش صوت و تصویری یکپارچه، قابلیت‌های بسیاری ارائه می‌دهد، از جمله تجسم، ضبط صفحه نمایش، ویرایش چندپیکر و ویدیو، و حتی انتشار. Descript ابزاری با ویژگی‌های گسترده ویرایش ویدیو است، اما به ویژه در بخش صوتی شگفت‌انگیز است. فناوری پیشرفته هوش مصنوعی این ابزار قادر است به طور خودکار نویز پس‌زمینه را حذف کند و صدا را از اکو پاک کند، و همچنین امکان بهبود صدا با یک کلیک برای کیفیت بهینه را فراهم می‌کند. این ابزار انعطاف‌پذیر و قدرتمند برای خالقانی که در حوزه‌های رسانه‌ای مختلف کار می‌کنند، استفاده می‌شود.

ویژگی‌های کلیدی Descript

– حذف صدا از روی آهنگ
-ویرایش چندپیکر و ویرایش صوت با ایجاد کلون صوتی AI از صدای شما
– اضافه کردن صداهای جایگزین و بازسازی صدا با استفاده از هوش مصنوعی برای پوشش و اصلاح اشتباهات
– تبدیل صوت به متن که می‌تواند برچسب‌ها را برای صحبت‌کنندگان فردی تعیین کرده و استفاده کند
– عمل به عنوان یک استودیوی ضبط از راه دور: اضافه کردن محتوا از هر جایی با استفاده از تلفن، کامپیوتر، استودیو و غیره
– ویرایش ویدیو و صدا از یک رابط کاربری بهره‌مندی بزرگی برای استفاده از Descript به عنوان ابزار بهبود صوتی AI و ایجاد محتواست. متن‌های شما – زمانبندی صدا، ویژگی صدای استودیو، و افکت‌های صوتی همه در یک رابط کاربری تمیز و جذاب هستند.

مناسب برای

بهبوددهنده صوتی هوش مصنوعی Descript بسیار مفید برای پادکست‌سازان و سازندگان ویدیو است. این از هوش مصنوعی برای بهبود محتوای صوتی و تصویری شما استفاده می‌کند، که به طور موثر در پلان‌های ایجاد محتوا کمک می‌کند. علاوه بر این، می‌تواند کیفیت صوت ویدیوی شما را بهبود بخشد و تجربه صوتی برتری را که بینندگان از محتوای آنلاین انتظار دارند، فراهم کند.

Adobe Podcast AI

بهبوددهنده صوتی هوش مصنوعی

Adobe Podcast AI ابزارهای ارزشمندی را ارائه می‌دهد که به پادکست‌سازان و خلاقان در تولید صدای حرفه‌ای کمک می‌کند. با این حال، مهم است به‌یاد داشت که پادکست Adobe هنوز در حال آزمایش بتا است. بنابراین، امکانات کاملی که در Adobe Audition وجود دارد، در پادکست Adobe ارائه نمی‌شود.

در بهبوددهنده صوتی هوش مصنوعی پادکست Adobe، می‌توانید ضبط‌های صوتی خود را مستقیماً انجام دهید و بهبود دهید. این اجازه را می‌دهد که چندین پیست با کیفیت WAV 16-bit 48k ایجاد کنید، مستقل از سرعت یا کیفیت اینترنت شما. علاوه بر این، پادکست Adobe اجازه وارد کردن و بهبود موسیقی شخصی را نیز می‌دهد. شما می‌توانید ویژگی‌های آهنگ خود را، مانند پخش و پایان یافتن، تنظیم کنید و موسیقی خود را به عنوان پس‌زمینه قرار دهید یا صداهایی از کتابخانه پادکست Adobe را وارد کنید. برای کسانی که تازه کار در ویرایش صوتی هستند، پادکست Adobe کمک بسیاری می‌کند. این ابزارها ساده اما موثر است و با حداقل خطا نتایج با کیفیتی را تولید می‌کند.

ویژگی‌های کلیدی پادکست Adobe

– فیلتر صوتی AI صدا پاک کننده‌ی نویزهای ناخواسته در صداهای شماست
– تجزیه و تحلیل سخت‌افزار فیزیکی و راه‌اندازی ضبط با AI
– به طور خودکار صدا را با یک کلیک بهبود می‌بخشد
– ایجاد ترجمه‌هایی که می‌توان در داخل استودیو پادکست Adobe ویرایش کرد
– وارد کردن موسیقی خود از طریق آپلودها، یا استفاده از کتابخانه پادکست Adobe برای معرفی‌ها، صداهای انتقالی و غیره.

استودیو پادکست Adobe ویرایش و بهبود صدا را ساده می‌کند. واسط کاربری آسان که ساده و غیرپیچیده است، امکانات لازم را برای انجام ویرایش و بهبود صوت برای پروژه بعدی فراهم می‌کند.

مناسب برای

برای خالقان علاقه‌مند، پادکسترهای مبتدی و کسانی که در بودجه محدودی هستند، استفاده از پادکست Adobe برای کمک به بهبود صوتی شما یک انتخاب منطقی است.

VEED.IO

بهبوددهنده صوتی هوش مصنوعی

VEED.IO یک ویرایشگر ویدیو عالی و بهبوددهنده صوتی هوش مصنوعی است که دارای ابزارهای قدرتمند صوتی است. قابلیت‌های زیرنویس‌گذاری خودکار، فشرده‌سازی پیشرفته و ضبط صفحه نمایش آن را به گزینه‌ای برجسته تبدیل کرده است. با این حال، بخشی که بیشتر همه را متعجب می‌کند، قابلیت‌های غنی بهبود صوتی این ویرایشگر ویدیو است. شما می‌توانید کیفیت صوت ویدیو خود را بهبود دهید و برای بینندگان تجربه شنیداری استثنایی ارائه دهید. علاوه بر این، یکپارچگی ترجمه، مخلوط صدا و ابزارهای بهبود صوتی AI به شما اجازه می‌دهد تا مهارت‌های ویرایش ویدیوی خود را به حداکثر برسانید.  VEED.IO به جای ویژگی‌های صوتی، یک ابزار ساخت آواتار AI را شامل می‌شود که به شما امکان می‌دهد آواتارهای حرفه‌ای برای ویدیوهای خود با استفاده از AI تبدیل متن به گفتار ایجاد کنید.

ویژگی‌های کلیدی VEED.IO

– برش، تقسیم و تقسیم کلیپ‌های صوتی خود
– ترجمه خودکار و دستی صداهای شما
– پخش و پایان دادن به صداهای اضافی و ضبط‌های صوتی
– حذف سکوت، برش هوای مرده و توقف‌ها
– صوتی پاک و حذف نویزهای پس‌زمینه
ابزارهای جادویی، منطقه‌ی اصلی برای استفاده از ابزارهای بهبود صوتی مبتنی بر AI در رابط کاربری VEED.IO است. جایگزین کردن صوت، حذف سکوت، پاک کردن نویزهای پس‌زمینه شما و … تنها با یک کلیک ممکن است.

مناسب برای

برای کسانی که خود را به مداوم ویرایش ویدیوها می‌بینند و به ابزاری بهبود یافته AI برای متن، تصاویر یا ویدیو نیاز دارند، دیگر جای دیگری جستجو نکنید. با توجه به قابلیت‌های AI آن، این مجموعه ابزارهای طراحی شده و ساده و آسان برای استفاده، فرآیند ایجاد محتوای شما را بهتر و موثرتر می‌کند.

Auphonic

بهبوددهنده صوتی هوش مصنوعی

Auphonic خود را به عنوان مهندس صدای هوش مصنوعی شخصی شما معرفی می‌کند. این ادعای جسور به خوبی با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های ارائه شده توسط آن همخوانی دارد. به طور قابل توجه، قسمت Intelligent Leveler تعادل عناصر متنوع صدای شما را تنظیم می‌کند. این قسمت از الگوریتم‌های چند مسیری استفاده می‌کند که امکان برداشتن صداها، کاهش خودکار صدا و … را فراهم می‌کند. پکیج Auphonic همچنین شامل بهبودهای صوتی ضروری مانند حذف بخش‌های ساکت، تنظیم صدای بلندی و اضافه کردن اطلاعات فایل است.

علاوه بر بهبود فایل‌های صوتی، Auphonic با سایر پلتفرم‌ها مانند YouTube، Soundcloud و Spotify ادغام می‌شود و به انتشار ویدیوها کمک می‌کند. علاوه بر این، شما می‌توانید جریان کارها را ساده‌تر کنید و برنامه‌های خود را با استفاده از ابزارهای اتوماسیونی مانند Zapier در کنار API‌های داخلی Auphonic بهبود بخشید. Auphonic به عنوان یکی از پیشگامان بی‌انکسار در زمینه ابزارهای بهبود صدای AI واقعاً تخصص یک مهندس صدای هوش مصنوعی را به دست شما می‌آورد.

ویژگی‌های کلیدی Auphonic

– تعادل بین سطوح بلندگوها، موسیقی و گفتار را تنظیم می‌کند
– کاهش نویز و اکوی صدا برای صداهای ثابت، صداهای سریع تغییر کننده یا گزینه برای حفظ یا حذف موسیقی
– حذف فرکانس‌ها و سیبیلنس غیرمطلوب
– می‌تواند چندین پیگیری را پردازش کرده و میکس‌داون بهینه‌شده‌ای ایجاد کند
– بخش‌های ساکت را به طور خودکار برش می‌زند، مانند وقفه‌های گفتار یا لحظات توقف تنفس

هنگامی که Auphonic صدای وارد شده شما را به طور خودکار بهبود داده است، شما با چندین جهت‌گیری پس‌انتشاری روبرو هستید. شما می‌توانید پروژه خود را با معرفی یک بخش اولیه، تنظیم یادداشت‌های نمایش و یا درج نشانگرهای فصل بهبود بخشید. اگر می‌خواهید به عمق بروید، فیلترها و ویرایش‌های صوتی بیشتری را برای بهبود فایل خود اعمال کنید. Auphonic به شما اجازه می‌دهد تا این تغییرات را به عنوان یک پیش‌تنظیم برای راحتی آینده ذخیره کنید و به راحتی آن‌ها را برای فایل‌های صوتی آینده اعمال کنید.

مناسب برای

اگر شما علاقمند به دسترسی به ابزارهای بهبود صدای AI بدون دردسری از منحنی یادگیری تند هستید، رابط و ابزارک Auphonic را بسیار مفید خواهید یافت. این پلتفرم طیف گسترده‌ای از ابزارهای مهندسی صوتی را بدون پیچیدگی زیاد که اغلب در راه‌حل‌های ویرایشی گران‌قیمت یا محبوبتر وجود دارد، ارائه می‌دهد.

AI Mastering

بهبوددهنده صوتی هوش مصنوعی

AI Mastering یک ابزار صوتی هوش مصنوعی با هزینه کم است که به ویژه به دلیل خدمات عالی مسترینگ صدا شناخته می‌شود. اگرچه ممکن است به اندازه برخی از پلتفرم‌ها با تعداد زیادی ویژگی تبلیغی نداشته باشد، اما در آنچه ارائه می‌دهد، بسیار عالی است. AI Mastering در مسترینگ قطعات با استفاده از هوش مصنوعی تخصص دارد و جزء بهترین ابزارهای بهبود صدای AI رایگان موجود است. علاوه بر این، به شما اجازه می‌دهد تا قطعه مستر شده خود را بدون محدودیتی دانلود کنید. این ابزار به عنوان یکی از اصولی‌ترین دارایی‌ها برای YouTubers به دلیل تطابق آن با مشخصات نرمالیزاسیون صدای YouTube قابلیت مدیریت مسترینگ ویدیو را نیز دارد. از نظر هزینه و کارایی، این ابزار دشوار به اندازه‌گیری است و از بهترین‌ها در این زمینه می‌باشد.

ویژگی‌های کلیدی AI Mastering

– API مسترینگ هوش مصنوعی رایگان ارائه می‌دهد
– آمار صوتی برای قطعه آپلود شده ارائه می‌دهد
– کاهش نویز و نرمال‌سازی بلندی صدا با هوش مصنوعی
– با صوت و همچنین قطعات ویدیویی با صدای همراه کار می‌کند
– نمودارها را برای ردیابی بهینه‌سازی‌های انجام شده بین قطعه اصلی و مستر شده فراهم می‌کند

با مقایسه نقاط داده‌ای مختلف در فایل صوتی قبل و بعد از مسترینگ، AI Mastering به شما امکان مشاهده بهبود‌های قابل توجهی که در کیفیت صدای شما ایجاد شده است، را می‌دهد.

مناسب برای

اگر به دنبال یک راه‌حل هزینه‌ای برای خدمات مسترینگ با کیفیت بالا هستید، AI Mastering شما را پوشش می‌دهد. این پلتفرم در ارائه مسترینگ عالی عالی عمل می‌کند. بنابراین، اگر همه چیزی که برای قطعه آتی خود نیاز دارید مسترینگ است، استفاده از این ابزار هوش مصنوعی برای افزایش کیفیت صدای شما با هزینه حداقل ارزشمند است.

Jamahook

بهبوددهنده صوتی هوش مصنوعی

Jamahook یک  ابزار بهبوددهنده صوتی هوش مصنوعی رایگان و مفید است که طراحی شده است تا فرآیند ایجاد موسیقی را ساده‌تر کند. آیا از طریق برنامه‌ی موبایل خود یا به عنوان یک پلاگین و VST استفاده می‌شود، Jamahook توانایی منحصر به فردی را به دلیل الگوریتم نوآورانه‌اش نشان می‌دهد. این الگوریتم میکس صوتی شما را بازرسی کرده و آن را به نوا، هماهنگی، ریتم، حالت و موارد دیگر تجزیه و تحلیل می‌کند. از بین هزاران حلقه که Jamahook دارد، می‌تواند حلقه‌های بهینه را پیشنهاد دهد تا قطعه‌ی شما را تقویت کند. این قابلیت خلاقیت را تقویت می‌کند و یک آرایه از صداها را برای آزمایش به عنوان شما ارائه می‌دهد. هر صدا امضای موسیقی خاصی دارد که امکان تطابق با کتابخانه را فراهم می‌کند.

پس از یافتن یک تطابق، Jamahook سپس حلقه را ویرایش می‌کند تا با کلید و BPM اصلی شما همخوانی داشته باشد. دیگر نیازی به جستجو در کتابخانه‌ها برای حلقه‌ها و کلیپ‌ها نیست. با هوش مصنوعی Jamahook، می‌توانید به آسانی کیفیت صدای قطعات خود را بهبود ببخشید بدون اینکه محیط دیجیتالی خود را ترک کنید.

ویژگی‌های کلیدی Jamahook

– تطابق کلید، هماهنگی، ملودی، ریتم و موارد دیگر را به صورت خودکار با پروژه‌ی شما تغییر می‌دهد
– ایجاد یک لیست کوتاه از حلقه‌هایی که با پروژه‌ی شما هماهنگ هستند
– جستجو و فیلتر کردن از طریق کتابخانه حلقه بر اساس ساز و سبک
– تنظیم کلید و BPM حلقه‌ها برای همخوانی با فایل صوتی شما

پلاگین Jamahook به آسانی با هر نرم افزار صوتی که پشتیبانی از رابط‌های VST یا AU دارد ادغام می‌شود. رابط کاربری زیبای آن به راحتی در کنسول شما قرار می‌گیرد و به آسانی ابزارهای بهبود صدای هوش مصنوعی در محیط کاری شما معرفی می‌شود.

مناسب برای

آیا شما یک تهیه‌کننده یا موسیقیدان هستید که به دنبال الهام جدید هستید؟ Jamahook ممکن است دقیقاً ابزاری باشد که به آن نیاز دارید. این ابزار خلاقیت شما را به اشتعال می‌اندازد و فرآیند کار شما را با ارائه سبک‌ها و تکنیک‌های ا

یجاد جذاب، ساده می‌کند. علاوه بر این، Jamahook کار مزاحم جستجوی حلقه‌ها و صداها برای تولیدات شما را از بین می‌برد. ساده و بدون دردسر، شما برای ایجاد موسیقی عالی، تمرکز و زمان بیشتری خواهید داشت.

Krisp

بهبوددهنده صوتی هوش مصنوعی

Krisp، برخلاف ابزارهای معمول ویرایش صوتی، این برنامه بهبوددهنده صوتی هوش مصنوعی قابلیت خاصی  را به ویژه در جلسات ارائه می‌دهد. نقطه قوت آن در استفاده از هوش مصنوعی برای فیلتر کردن صداهای مزاحم اطراف شما است، تضمین می‌کند که کیفیت جلسات شما عالی باشد. علاوه بر این، این ابزار با برنامه‌های محبوب جلسات شما، مانند Teams، Zoom یا Meet، سازگار است تا مزایای لغو صدا را ارائه دهد.

همچنین با ویژگی ترجمه، با استفاده از هوش مصنوعی، صوت جلسات شما را به متن قابل ویرایش ترجمه می‌کند که به راحتی می‌توانید از رابط کاربری آن دسترسی پیدا کنید و آن را دانلود کنید. برای حرفه‌ایان کاری، کریسپ به عنوان یک ابزار برتر بهبود دهنده صدای هوش مصنوعی، کیفیت جلسات آنلاین شما را بهبود می‌بخشد بدون اینکه مزاحمتی ایجاد شود. علاوه بر این، رابط کاربری کاربرپسند و فرآیند نصب بی‌پیچیده آن، آن را بهترین همراه برای کسانی که به طور مکرر در جلسات آنلاین شرکت می‌کنند می‌کند.

ویژگی‌های کلیدی Krisp

– ادغام با Google Meet، Microsoft Teams، Zoom و هر جایی که می‌توانید از میکروفون خود استفاده کنید
– ترجمه‌های جلسات در ابر ذخیره می‌شوند و می‌توانند ویرایش و دانلود شوند
– ویژگی‌های هوش مصنوعی لغو صدا و پس‌زمینه را به جلسات شما ارائه می‌دهد
– ارائه نکات کارایی جلسات و صدا

کریسپ رابط کاربری شیکی را ارائه می‌دهد که به طور سریع و به‌راحتی در پلتفرم مورد نظر شما ادغام می‌شود. با چند کلیک ساده، می‌توانید عملکرد لغو صدا و ترجمه را فعال کنید. ترجمه‌ها به‌طور ایمن در ابر ذخیره می‌شوند و به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را ویرایش و مدیریت کنید.

بهترین برای

ویژگی لغو صدای هوش مصنوعی کریسپ ارزش زیادی برای حرفه‌ایان تجاری و افرادی که به‌طور مکرر در جلسات آنلاین شرکت می‌کنند دارد. با کریسپ، می‌توانید با اطمینان در جلسات شرکت کنید بدون هیچگونه نگرانی از محیط‌های پرسش.

سخن آخر درباره بهبوددهنده صوتی هوش مصنوعی

کدام یک از این مواردبهترین گزینه بهبوددهنده صوتی هوش مصنوعی است؟ ادوبی آودیشن به عنوان استاندارد صنعت برای بهبود و کار با صدا شناخته می‌شود و ادغام‌ها و مجموعه ابزار هوش مصنوعی آن این دانش را به دست شما می‌دهد. علاوه بر این، لندر یکی دیگر از رقبای برتر است، زیرا این ابزار بهبود دهنده صدای هوش مصنوعی و استودیویی است که توسط هنرمندان برنده جایزه استفاده می‌شود و مسترینگ هوش مصنوعی و موارد دیگر را به استودیو شما می‌آورد. به هر حال، بهترین ابزارهای بهبود دهنده صدای هوش مصنوعی می‌توانند صدای شما را به طور حرفه‌ای ارتقا دهند در حالی که زمان و زحمت شما را صرفه‌جویی می‌کنند. پس چرا امتحانشان نمی‌کنید و شاهد تبدیل صدای ضبط‌هایتان به چگونگی می‌شوند؟

امتیاز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا