نرم افزار و اپلیکیشن

چگونه در تلگرام، استیکر بسازیم و منتشر کنیم؟

اگر از کاربران پرشور تلگرام هستید، قطعاً با یکی از جذاب‌ترین امکانات این اپلیکیشن آشنایی دارید: بسته‌های استیکر. اما آیا می‌دانستید که خودتان نیز می توانید برای ساخت استیکر تلگرام اقدام نمایید؟ در این مقاله دانش افرا به شما نشان می‌دهیم چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید و همچنین بهترین نکات و روش‌ها برای طراحی استیکرهای بهترین تلگرام برای استفاده شخصی یا تجاری را ارائه می‌دهیم.

آموزش ساخت استیکر تلگرام در 3 مرحله

چه در حال ایجاد بسته‌های استیکر برای استفاده شخصی یا تجاری باشید، استیکرهای تلگرام راهی عالی برای ابراز وجود، نمایش خلاقیت و حتی تبلیغ برند یا تجارت شما هستند. اگر می‌خواهید بسته‌های برچسب سفارشی تلگرام خود را بسازید، این مراحل ساده را دنبال کنید:

تصاویر را با استفاده از ابزار طراحی مورد علاقه خود ایجاد کنید

تا زمانی که محصول نهایی فرمت مناسبی داشته باشد، می توانید از هر چیزی از برنامه های حرفه ای گرفته تا ساده طراحی و ویرایش استفاده کنید.
برای هر برچسب فایل های جداگانه ایجاد کنید.
فرمت صحیح را انتخاب کنید

برچسب های متحرک:

فرمت TGS (می توان با افزونه Bodymovin-TG برای Adobe After Effects ایجاد کرد)
حداکثر 64 کیلوبایت
حداکثر 512×512 پیکسل
30-60 FPS
حداکثر 3 ثانیه

استیکرهای ویدیویی:

فرمت WEBM با کدگذاری کانال آلفا و VP9 (به طور موقت، شفافیت مورد نیاز است)
حداکثر 256 کیلوبایت
حداکثر 512×512 پیکسل
30 فریم بر ثانیه
حداکثر 3 ثانیه

استیکرهای استاتیک:

فرمت PNG یا WEBP با یک لایه شفاف.
حداکثر 512 کیلوبایت
512×512 پیکسل، یکی از اضلاع تصویر باید 512 پیکسل باشد.

نحوه افزودن و استفاده از استیکر پک خود در تلگرام

پس از اینکه بسته استیکر خود را ایجاد کردید، قبل از شروع استفاده از آنها در چت، باید آنها را در تلگرام آپلود کنید. برای این کار باید با ربات استیکر تلگرام تماس بگیرید.

ساخت استیکر تلگرام

1. برنامه تلگرام را باز کنید و در صورت درخواست وارد شوید.

2. روی نوار جستجو ضربه بزنید و “stickers” را تایپ کنید، سپس روی ربات استیکر تلگرام پس از ظاهر شدن ضربه بزنید. این یک مکالمه جدید با ربات استیکر ایجاد می کند. برای شروع روی “شروع” ضربه بزنید.

3. “/newpack” (بدون علامت نقل قول) را در نوار پیام تایپ کنید و برای ارسال پیام، روی فلش آبی ضربه بزنید.

4. یک نام برای بسته برچسب خود در نوار پیام تایپ کنید و روی فلش آبی ضربه بزنید.

5. حالا وقت آن است که اولین استیکر خود را آپلود کنید. روی نماد گیره کاغذ در نوار پیام ضربه بزنید، سپس روی “File” ضربه بزنید و سپس برچسبی را که می خواهید آپلود کنید انتخاب کنید.

6. از صفحه کلید ایموجی برای تایپ و ارسال ایموجی استفاده کنید که برای برچسبی که به تازگی آپلود کرده اید اعمال می شود. این به ربات استیکر کمک می کند تا استیکرها را دسته بندی کند.

7. مراحل پنجم و ششم را برای هر برچسبی که می خواهید در بسته برچسب قرار دهید، تکرار کنید. پس از اتمام افزودن استیکرها، «/publish» (بدون علامت نقل قول) را در نوار پیام تایپ کنید و روی فلش آبی ضربه بزنید.

8. تلگرام به شما این امکان را می دهد که یک نماد برای بسته استیکر خود آپلود کنید. اگر این کار را انتخاب کردید، نماد باید 100 x 100 پیکسل باشد. با این حال، این مورد نیاز نیست، بنابراین اگر می‌خواهید از این مرحله رد شوید، کافی است “/skip” (بدون علامت نقل قول) را در نوار پیام تایپ کنید و روی فلش آبی ضربه بزنید.

9. یک نام کوتاه برای بسته برچسب خود تایپ کنید و روی فلش آبی ضربه بزنید. این در URL ایجاد شده توسط تلگرام قرار می گیرد تا بتوانید بسته استیکر را به اشتراک بگذارید. اگر نام کوتاهی قبلاً انتخاب شده است یا قابل استفاده نیست، تلگرام از شما می خواهد که نام دیگری را انتخاب کنید.

10. تلگرام لینک پک استیکر شما را برای شما ارسال می کند. روی پیوند ضربه بزنید، سپس روی «افزودن استیکرها» ضربه بزنید تا بسته استیکر را دانلود کنید. همچنین می توانید لینک را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا آنها نیز از استیکرهای شما استفاده کنند.

11. اکنون که بسته استیکر خود را ایجاد و دانلود کرده اید، می توانید آنها را مانند هر برچسب دیگری در پیام ها قرار دهید. گفتگو را با یک دوست شروع کنید و آن را امتحان کنید.

ساخت استیکر تلگرام

انجام شده! اکنون آدرس بسته استیکر تلگرام خود را با جهان به اشتراک بگذارید!

ساخت استیکر تلگرام برای استفاده تجاری

اگر بسته‌های برچسب برای کسب‌وکار یا برند خود ایجاد می‌کنید، باید از بهترین روش‌ها پیروی کنید تا مطمئن شوید که مؤثر هستند.

چگونه استیکرهای سفارشی تلگرام برای کسب و کار خود بسازید
برای ایجاد استیکرهای سفارشی تلگرام برای کسب و کار خود، با شناسایی احساسات یا پیام هایی که می خواهید منتقل کنید شروع کنید. همچنین می‌توانید از رنگ‌ها و آرم‌های برند خود استفاده کنید تا استیکرهای خود را بر روی برندتان بیشتر کنید.

بهترین روش ها برای طراحی و ساخت استیکر تلگرام

هنگام طراحی استیکرها برای استفاده تجاری، مهم است که مطمئن شوید که از نظر بصری جذاب، آسان برای درک و برند هستند. همچنین باید مطمئن شوید که استیکرهای شما برای مخاطب هدف شما مناسب است.

اگر یک کسب‌وکار یا برند دارید، ایجاد استیکرهای سفارشی تلگرام می‌تواند راهی عالی برای تبلیغ محصولات یا خدمات شما و تعامل با مخاطبان باشد.

بهترین روش ساخت استیکر تلگرام تجاری

ساده باشد: برچسب هایی با طرح های ساده و پیام های واضح برای اهداف تجاری بهتر عمل می کنند. از استفاده بیش از حد از عناصری که می تواند باعث سردرگمی یا حواس پرتی کاربران شود خودداری کنید.
برند خود را به نمایش بگذارید: از رنگ‌ها، لوگوها و سایر عناصر بصری که هویت برند شما را نشان می‌دهند استفاده کنید. این به کاربران کمک می‌کند بسته استیکر شما را با نام تجاری شما مرتبط کنند و به شما کمک می‌کند تا از سایرین متمایز شوید.
از شوخ طبعی یا زیرکی استفاده کنید: ایجاد برچسب های خنده دار یا هوشمندانه می تواند آنها را به یاد ماندنی تر و قابل اشتراک گذاری در بین کاربران کند. مطمئن شوید که شوخ طبعی یا زیرکی با ارزش ها و تصویر برند شما مطابقت دارد.
بازخورد کاربر را در نظر بگیرید: هنگامی که بسته برچسب خود را ایجاد کردید، از کاربران خود بازخورد بخواهید. این به شما کمک می‌کند بفهمید چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی خوب نیست، و به مرور زمان بسته استیکر خود را بهبود بخشید.
نتیجه
اکنون که می‌دانید چگونه بسته‌های استیکر تلگرام بسازید، وقت آن است که دانش جدید خود را در عمل پیاده کنید. چه کسب و کار مبتنی بر تلگرام را اداره کنید، چه به دنبال ایجاد استیکرهای مارک دار باشید که فرهنگ و ارزش های شرکت شما را به نمایش بگذارد، یا فقط فردی هستید که می خواهید خود را با استیکرهای سفارشی تلگرام بیان کنید، این امکانات بی پایان است.

آیا ساخت استیکر تلگرام دارای حق کپی رایت هستند ؟

هنگامی که استیکرهای تلگرام را ایجاد می کنیدساخت استیکر تلگرام، فرآیند تایید وجود ندارد. اگر از مطالب دارای حق نسخه برداری در آنها استفاده کنید و مالک ملک درخواست کند استیکرها حذف شوند، می توانند حذف شوند.

بهتر است از آثار هنری یا مفاهیم اصلی برای استیکرهای تلگرام خود استفاده کنید. اگر فکر می کنید بسته شما به طور تصادفی حذف شده است، از طریق ایمیل به آدرس abuse@telegram.org با تلگرام تماس بگیرید.

امتیاز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا