نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین بازی های فوتبال اندروید و آیفون + لینک دانلود

فوتبال یکی از پرطرفدارترین ورزش های جهان است که در برخی مناطق به آن فوتبال نیز می گویند. جدا از بازی واقعی، محبوبیت بازی های ویدیویی مبتنی بر این ورزش برای همه پلتفرم ها – PS، Xbox، PC، Android، iOS و سایرین وجود دارد.
در حالی که تعداد زیادی بازی فوتبال با بودجه کلان روی کنسول ها وجود دارد، تعداد کمی نیز وجود دارند که در موبایل نیز به همان اندازه سرگرم کننده و جذاب هستند. بازی های موبایلی از زمان آغاز به کار خود در اواخر دهه 90، راه بسیار طولانی را پیموده اند، و در حالی که در طول سال ها بازی های آرکید مانند فوتبال موبایلی زیادی وجود داشته است، اکنون در نقطه ای هستند که بسیاری از آنها از نظر فناوری بسیار پیشرفته تر و تقریباً پیشرفته تر هستند. از نظر بصری و گیم پلی با همتایان کنسول خود رقابت کنند.

با انجام بازی روی دستگاه می توانید از این ورزش لذت ببرید و هیجان را در آیفون اپل خود احساس کنید. تجربه ممکن است به خوبی انجام بازی در زمین نباشد، اما اگر زمان کافی یا به هر دلیل دیگری ندارید، این سازشی است که باید انجام دهید.

از آنجایی که تعداد زیادی بازی مرتبط با فوتبال در اپ استور موجود است، مرور آن ها و انتخاب بازی خوب به یک فرآیند خسته کننده تبدیل می شود. بنابراین، ما لیستی از بهترین بازی های فوتبال اندروید و آیفون را گردآوری کرده ایم.

بهترین بازی های فوتبال اندروید و آیفون

Dream League Soccer

بهترین بازی های فوتبال اندروید و آیفون

توسعه دهنده: First Touch Games
ناشر: First Touch Games
پلتفرم: اندروید، iOS
تاریخ انتشار: 8 دسامبر 2011

Dream League Soccer به درستی یکی از بهترین بازی های فوتبال اندروید و iOS است که می توانید با آن روبرو شوید. از گرافیک سه بعدی شگفت انگیز گرفته تا مکانیک های گیم پلی باورنکردنی و انیمیشن های واقعی، این بازی یک تجربه فوتبال فوق العاده را در دستگاه شما ارائه می دهد.
این بازی به بازیکنان یک بازی کلاسیک فیفا در یک PSP را تجربه می کند. کنترل ها بسیار ساده و به خوبی اجرا شده اند. بنابراین، تقریباً زمان زیادی برای عادت کردن به آن نیاز نیست. علاوه بر این، شما حتی می توانید تیم خود را بسازید و بازیکنان را امضا کنید. بعلاوه، می توانید از بین بسیاری از بازیکنان برتر دارای مجوز، ترکیب، سبک بازی و موارد دیگر را انتخاب کنید. علاوه بر این، شما همچنین می توانید استادیوم خود را بسازید و در لیگ های مختلف صعود کنید.

دانلود بازی Dream League Soccer از گوگل پلی

دانلود بازی Dream League Soccer از مگامود

دانلود بازی Dream League Soccer از اپ استور

FIFA Soccer

بهترین بازی های فوتبال اندروید و آیفون

توسعه دهنده: EA Vancouver، EA Mobile
ناشر: EA Sports
پلتفرم: اندروید، iOS
تاریخ انتشار: 11 اکتبر 2016

فیفا در اندروید و iOS بر اساس یک موتور بازی بسیار خوب است. این به نوبه خود به بازیکنان با تصاویری عالی و به طور کلی یک گیم پلی باورنکردنی از ورزش محبوب ارائه می دهد. علاوه بر این، یکی از بهترین حالت ها را روی هر کنسول یا بازی موبایلی دارد، یعنی Ultimate Team.
در حالت Ultimate Team، بازیکنان می توانند تیم خود را بسازند. فوق العاده واقع گرایانه است و بازیکنان واقعی از 550 تیم واقعی را برای انتخاب دارد. علاوه بر این، شما همچنین می توانید مسابقات رو در رو با رقبای از سراسر جهان انجام دهید. برای شرکت در مسابقات لیگ و کسب جایگاه خود در تابلوی امتیازات، ترکیب و استراتژی خود را انتخاب کنید.

دانلود FIFA Soccer از گوگل پلی

دانلود FIFA Soccer از مگا مود

دانلود FIFA Soccer از اپ استور

Real Football

بهترین بازی های فوتبال اندروید و آیفون

توسعه دهنده: Gameloft
ناشر: Gameloft
پلتفرم: اندروید
تاریخ انتشار: 18 سپتامبر 2017

Real Football ممکن است از نظر گیم پلی بسیار شبیه به FIFA و Pro Evolution Soccer باشد. با این حال، اینطور نیست. مکانیزم گیم پلی کاملاً متفاوت از آن دو بازی است. علاوه بر این، این یک بازی بسیار بدون درز و ظاهر مناسب است. تنها مشکل این است که کنترل ها ممکن است در ابتدا کمی بد به نظر برسند. با این حال، زمانی که به آن عادت کنید، طلای خالص است.

از ایجاد تیم رویایی خود گرفته تا توسعه امکانات تیمی مانند استادیوم ها، بیمارستان ها، کمپ جوانان و موارد دیگر، این بازی به بازیکنان چیزهای زیادی برای انجام دادن ارائه می دهد. همچنین می توانید به صورت آنلاین در PVP World Arena شرکت کنید، در مسابقات آنلاین شرکت کنید و موارد دیگر.

دانلود Real Football از گوگل پلی

دانلود Real Football از اپ استور

Score! Hero

بهترین بازی های فوتبال اندروید و آیفون

توسعه دهنده: First Touch Games
ناشر: First Touch Games
پلتفرم: اندروید، iOS
تاریخ انتشار: 5 آگوست 2015

ناگفته نماند که هیچ لیستی بدون این بازی واقعا کامل نیست.

Score! Hero یک راه عالی و منحصر به فرد برای بازی و لذت بردن از فوتبال در تلفن شما است. این یک برداشت منحصر به فرد از گیم پلی دارد که آن را بیشتر سرگرم کننده می کند. Score! Hero یکی از آن بازی های فوتبالی است که شما را فورا معتاد می کند. خواهید دید که ساعت ها در حال انجام این بازی هستید و سعی می کنید هر سطح را پشت سر بگذارید یا در یک مسابقه پیروز شوید. بازی در اکثر موارد بسیار ساده است. شما با انتخاب یک بازیکن شروع می کنید و سپس او را در مسیر حرفه ای خود هدایت می کنید. علاوه بر این، شما همچنین می توانید تیم را تغییر دهید و سعی کنید وارد تیم ملی شوید. در گیم پلی استراتژیک به سبک پازل، در این بازی به پیروزی خواهید رسید.

دانلود Score! Hero از گوگل پلی 

دانلود score hero از مگامود

دانلود Score! Hero از اپ استور

World Soccer League

بهترین بازی های فوتبال اندروید و آیفون

پلتفرم:اندروید، iOS
تاریخ انتشار: 29 اکتبر 2015
توسعه دهنده: موبیریکس
لیگ جهانی فوتبال ممکن است به اندازه PES یا Fifa نامی نداشته باشد، و با اینکه گیم پلی بازی آنقدر واضح یا دقیق نیست، همچنان پر از محتوا است. این بازی دارای بیش از 60 تیم ملی و 2000 بازیکن، به همراه چهار حالت بازی است که پرش به آنها بسیار سرگرم کننده است. Exhibition حالت بازی آزاد معمولی است که در آن بازیکنان می توانند یک مسابقه سریع در برابر هوش مصنوعی انجام دهند، اما حالت League جایی است که بازی می درخشد و چالش و دشواری را به شدت افزایش می دهد.

این بازی همچنین از نظر مکانیک کاملاً ضعیف است که ممکن است چیز بدی به نظر برسد، اما همچنین آن را بسیار در دسترس می کند تا هر کسی بتواند بدون نیاز به یادگیری مکانیک های جدید بازی کند. بزرگترین نقطه ضعف بازی این است که برخی از تیم ها از پشت دیوار محروم هستند که واقعاً مایه شرمساری است زیرا در غیر این صورت عالی است.

دانلود World Soccer League از گوگل پلی

دانلود World Soccer League از اپ استور

eFootball 2024

بهترین بازی های فوتبال اندروید و آیفون

 

پلتفرم: اندروید , iOS , PS4 , PS5 , PC , Xbox One , Xbox Series X , Xbox Series S
تاریخ انتشار: 30 سپتامبر 2021
توسعه دهندگان: کونامی

زمانی بود که بازی های PES کونامی به عنوان یک کپی بی نظیر از رقیب اصلی اش Fifa دیده می شد، اما از آنجایی که این سری به eFootball تغییر نام داد، واضح است که توسعه دهندگان تلاش بسیار بیشتری برای بهبود کیفیت کلی انجام می دهند. از گیم پلی بازی در مورد eFootball 2024 چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد. نه تنها حرکت کلی و دریبل زدن فوق العاده روان و بهترین بازی فوتبال موبایل است، بلکه برخی از مکانیک های عمیق تر به بازی منحنی یادگیری بسیار شیب دار را برای تسلط بر آن می دهد.

معرفی این بازی به عنوان بهترین بازی های فوتبال اندروید و آیفون خارج از تصور نیست. گرافیک این بازی فوق العاده است، حتی کوچک ترین جزئیات مانند چکمه های بازیکن یا طرفداران در میان جمعیت، همگی فوق العاده واقعی به نظر می رسند که به غوطه ور شدن کمک می کند. در حالی که بسیاری از بازی های فوتبال نیز با هوش مصنوعی خود دست و پنجه نرم می کنند، مشکلات متعدد در eFootball مانع از این می شود که آنها بیش از حد احساس بی انصافی یا فشار بی حرمتی کنند. همه این ها را با حالت های بازی، یک رابط کاربری ساده و ساده و یک صحنه رقابتی آنلاین عظیم ترکیب کنید، و چیزی در اینجا برای هر طرفدار فوتبال وجود دارد که از آن لذت ببرد.

دانلودeFootball 2024 از گوگل پلی

دانلودeFootball 2024 از اپ استور

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی بهترین بازی های فوتبال اندروید و آیفون پرداختیم. بازی‌های فوتبال برای دستگاه‌های اندروید و آیفون، یک درگاه جادویی به دنیای هیجان‌ انگیز و تودرتوی فوتبال مدرن است. هر یک از این بازی‌ ها با گرافیک بالا، حالت‌ های متنوع و حضور تیم‌ ها و بازیکنان معروف، تجربهٔ بی‌ نظیری از جذابیت فوتبال را ارائه می‌دهند. امیدوارم با انتخاب یکی از این بازی‌ها، لحظات شادی را در دنیای واقع‌گرایانه و هیجان‌انگیز فوتبال به سر ببرید. به عنوان طرفداران فوتبال، بیازمایید و از هر لحظه به یادماندنی این تجربه لذت ببرید.

امتیاز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا