نرم افزار و اپلیکیشن

اکانت تعلیق شده اینستاگرام را چطور برگردانیم؟

یکی از بدترین سناریوها برای مشتریانی که برای رسیدن به موفقیت کسب و کار خود به رسانه‌های اجتماعی اعتماد دارند، اتفاق می‌افتد که ناگهان متوجه می‌شوند حساب اینستاگرام آن‌ها بدون هیچ هشداری به حالت تعلیق درآمده است. به همین منظور در ادامه به نحوه بازیابی اکانت اینستاگرام تعلیق شده خواهیم پرداخت.

چگونه بفهمیم اکانت اینستاگرام شما تعلیق، ممنوع یا غیر فعال شده است؟

قدم اول برای بازیابی اکانت اینستاگرام تعلیق شده فهمیدن این نکته است که آیا واقعا اکانت شما تلیق شده؟ هنگام ورود به حساب کاربری خود، اگر یک پنجره پاپ آپ دریافت کنید، متوجه خواهید شد که آیا حساب شما به حالت تعلیق درآمده است یا خیر. این ممکن است توسط یک هشدار یا تعلیق فوری اطلاع‌رسانی شود.

اگر شما یک هشدار دریافت کرده‌اید، می‌توانید درباره وضعیت حسابتان بیشتر بدانید:

1. به پروفایل اینستاگرام خود بروید.
2. روی گزینه “تنظیمات” کلیک کنید.
3. روی “راهنما” کلیک کنید.
4. وضعیت حساب را باز کنید و اطلاعات مربوط به حساب خود را بررسی کنید.

عیب‌یابی خطاهای ورود به اینستاگرام و اعلان‌های غیرفعال‌شده می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما یکی از راه‌های شناسایی این مشکل این است که از یک دوست بخواهید حساب شما را از برنامه خود جستجو کند. این کمک می‌کند تا مشکلات موقتی یا دائمی حساب شما را تشخیص دهید.

توجه: هکرها اغلب تلاش می‌کنند تا به شما این‌طور نشان دهند که از سوی اینستاگرام مورد حمایت قرار گرفته‌اید و از این راه برای جذب کاربران استفاده می‌کنند. بنابراین، حتماً از طریق مراجعه مستقیم به پروفایل اینستاگرام و تنظیمات حساب خود، صحت این اعلان‌ها را بررسی کنید.

چرا حساب های اینستاگرام تعلیق، بن یا غیرفعال می شوند؟

ابتدا باید دلیل بن شدن حساب خود را متوجه  شوید تا بتوانید برای بازیابی اکانت اینستاگرام تعلیق شده اقدام نمایید. چند دلیل وجود دارد که حساب شما ممکن است به حالت تعلیق درآمده باشد:

1. ارسال محتوای دارای حق کپی رایت، نامناسب یا گمراه‌کننده که با شرایط استفاده یا دستورالعمل‌های انجمن اینستاگرام تضاد داشته باشد.
2. اشتباهی در فهم و اجرای دستورالعمل‌های اینستاگرام که باعث می‌شود اینستاگرام فکر کند شما دستورالعمل‌های آن را نادیده گرفته‌اید.
3. برخوردهای مشکوک با سیاست‌ها و قوانین اینستاگرام که ممکن است توسط یک طرح ممنوعه شناخته شوند.
4. استفاده از ربات‌ها یا پرداخت پول به منظور افزایش تعداد فالوورها که مغایر با قوانین اینستاگرام است.
5. دچار شدن الگوریتم اینستاگرام در مشکلاتی که باعث تعلیق حساب‌های کاربری می‌شود..

نحوه بازیابی اکانت اینستاگرام معلق، ممنوع یا غیرفعال شده

اگر اکانت اینستاگرام شما به دلیل عدم پیروی از دستورالعمل های انجمن اینستاگرام به حالت تعلیق درآمد، می‌توانید به صورت زیر اقدام به بازیابی آن کنید:

 ارسال عکس سلفی

با ارسال یک عکس سلفی از خودتان به همراه نام، کدی که به شماره تلفن و نام کاربری اینستاگرام شما ارسال شده است، می‌توانید اعتراض خود را اعلام کنید یا برای تأیید هویت خود اقدام کنید. حتماً اطمینان حاصل کنید که تصویر ارسالی واضح، ویرایش نشده و افقی چرخانده نشده باشد.

 پیگیری و بازبینی پس از ارسال عکس سلفی

روند بازبینی ممکن است تا دو روز کاری طول بکشد. در این مدت به حساب خود دسترسی نخواهید داشت. اگر درخواست تجدیدنظر شما تأیید شود، ایمیلی حاوی پیوندی برای بازنشانی رمز عبور شما ارسال خواهد شد.

درخواست مجدد

اگر درخواست تجدیدنظر شما رد شود، می‌توانید سعی کنید با مجدداً ارسال عکس سلفی یا ارسال ویدیویی خود به اینستاگرام، اعتراض خود را مجدداً اعلام کنید.

رد درخواست در صورتی که درخواست تجدیدنظر شما رد شود و اکانت شما غیرفعال شده باشد، ایمیلی از اینستاگرام دریافت خواهید کرد که علت رد درخواست شما را توضیح می‌دهد. در این صورت، مراحل برای بازیابی حساب غیرفعال شده برای همیشه را دنبال کنید.

تعلیق به دلیل نقض شرایط استفاده از اینستاگرام

اگر حساب کاربری شما به دلیل نقض شرایط استفاده از اینستاگرام غیرفعال شد، اقدامات زیر را می‌توانید انجام دهید:

ارائه توضیحات

در فرم پشتیبانی ارائه شده توسط اینستاگرام، باید توضیح دهید که چرا محتوا نباید حذف شود و دلیل نقض شرایط استفاده از اینستاگرام چیست. همچنین، می‌توانید فایل‌های مرتبط را برای کمک به پرونده خود آپلود کنید.

 استفاده از صفحه پشتیبانی

به صفحه پشتیبانی اختصاصی اینستاگرام برای کاربران غیرفعال شده مراجعه کنید. در این صفحه، می‌توانید اطلاعات لازم را برای بازیابی حساب خود وارد کنید.

 پیگیری دستورالعمل‌ها

بر روی دستورالعمل‌های ارائه شده در صفحه پشتیبانی اینستاگرام تمرکز کنید و دقیقاً به دستورالعمل‌های آن‌ها عمل کنید.

 شناسایی علت

مطمئن شوید که علت غیرفعال شدن حساب شما به دلیل نقض شرایط استفاده از اینستاگرام بوده است و برای بازیابی حساب خود، موارد مرتبط با نقض را به دقت بررسی کنید.

توجه: باید در نظر داشته باشید که اگر واقعاً شرایط استفاده از اینستاگرام را نقض کرده باشید، شانس کمی برای بازگرداندن موفقیت آمیز حساب خود وجود دارد و ممکن است فرآیند بازیابی پیچیده‌تر شود.

تعلیق اشتباه

گاهی اوقات الگوریتم اینستاگرام اشتباه می‌کند و حساب شما را به دلیل نقض قوانین، بدون دلیل موجه، غیرفعال می‌کند. این اتفاق برای افراد زیادی رخ داده است، حتی برای حساب‌هایی که متعلق به حیوانات خانگی هستند!

در این شرایط چه باید کرد؟

یک فرم پشتیبانی اختصاصی برای این مشکل وجود دارد که می‌توانید آن را پر کنید. این فرم به شما کمک می‌کند تا حساب خود را بازیابی کنید.

الگوریتم اینستاگرام به طور مداوم محتوا را برای نقض قوانین بررسی می‌کند. اما این الگوریتم کامل نیست و ممکن است اشتباه کند.

به عنوان مثال یک کاربر برای توله سگ خود حساب کاربری اینستاگرام ایجاد کرد. در روز تولد سگ، اینستاگرام به طور خودکار حساب را غیرفعال کرد زیرا سگ کمتر از 13 سال (حداقل سن لازم برای استفاده از اینستاگرام) بود.

اگر این کاربر از حساب اینستاگرام خود برای کسب درآمد استفاده می‌کرد، غیرفعال شدن آن می‌تواند ضرر زیادی به او بزند

چگونه از این اتفاق جلوگیری کنیم؟

  • قوانین اینستاگرام را به دقت مطالعه کنید و از آنها پیروی کنید.
  • از محتوای اسپم، توهین‌آمیز یا نامناسب در حساب خود استفاده نکنید.

اگر حساب شما غیرفعال شده است:

  • به سرعت فرم پشتیبانی را پر کنید.
  • در توضیحات، به طور واضح توضیح دهید که الگوریتم اینستاگرام اشتباه کرده است.
  • مدارک و شواهدی ارائه دهید که نشان می‌دهد شما قوانین را نقض نکرده‌اید.

برای دریافت پشتیبانی برای یک حساب که به اشتباه غیرفعال شده است، باید یک کپی از شناسنامه عکس‌برداری شده دولتی خود را ارائه دهید. این شناسنامه باید:

– توسط دولت صادر شده باشد (مثلاً پاسپورت، گواهینامه رانندگی)
– نام، عکس و تاریخ تولد شما را به وضوح نشان دهد
-عکس رنگی باشد

در صورتی که این درخواست موفقیت آمیز نبود و به بازیابی اکانت اینستاگرام تعلیق شده منجر نشد می توانید درخواست تجدید نظر داشته باشید. هنگام درخواست تجدیدنظر، توضیح واضحی در مورد اینکه چرا فکر می‌کنید حساب شما به اشتباه مسدود شده است، ارائه دهید و هرگونه مدرک یا مدرک مرتبط را در آن لحاظ کنید.

تعلیق حساب کاربری مرتبط با کسب و کار

اگر حساب کاربری شما که نماینده یک کسب و کار، محصول یا خدمت است، به اشتباه غیرفعال شده است، اینستاگرام یک فرم پشتیبانی خاص برای افرادی که از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار، محصول یا خدمت خود استفاده می‌کنند و غیرفعال شده‌اند، دارد.

برای بازیابی اکانت اینستاگرام تعلیق شده،  شما باید اثباتی از این کسب و کار را ارائه دهید با آپلود یکی از موارد زیر:

    • مجوز کسب و کار محلی
    • فاکتور ثبت مالیات
    • گواهی تشکیل
    • مقالات اختلاط
    • قبض آب و برق
    • اثبات ثبت نام دامنه
    • اسناد انجام سفارش

بازیابی اکانت اینستاگرام تعلیق شده به صورت موقت

بازیابی اکانت اینستاگرام تعلیق شده

اخیراً، اینستاگرام نوع جدیدی از غیرفعال‌سازی‌های موقت را اضافه کرده است، و زمانی که وارد سیستم شده‌اید و می‌خواهید پست کنید، لایک کنید، یا فالو کنید/آن‌فالو کنید، پیام زیر را دریافت می‌کنید: «اکانت شما به‌طور موقت از انجام این اقدام مسدود شده است».

این پیام‌ها از سایر اعلان‌ها دقیق‌تر هستند و شامل دلیل و جدول زمانی برای پایان این محدودیت‌ها هستند.
توصیه این است که برنامه قسمت 3 را حذف کنید یا استفاده از سرویسی را که دستورالعمل‌های انجمن را راه‌اندازی یا نقض کرده است متوقف کنید و تا تاریخ ذکر شده منتظر بمانید.

اگر نمی توانید وارد اینستاگرام شوید اما بن نشده اید چه کاری باید انجام دهید.

اگر برای ورود به حساب کاربری خود مشکل دارید اما هیچ پیامی از اینستاگرام در مورد نقض دستورالعمل انجمن دریافت نکرده اید، احتمالاً رمز عبور خود را فراموش کرده اید یا هک شده اید.

هک شدن بسیار رایج است – در واقع هر 10 دقیقه یک حساب اینستاگرام در ایالات متحده هک می شود – و هنگامی که هکرها حساب شما را سرقت می کنند بلافاصله جزئیات ورود به سیستم را تغییر می دهند.

بازیابی یک حساب کاربری هک شده اغلب یک فرآیند بسیار دشوار و کند است و بسیاری از اوقات سازندگان مجبور به راه اندازی یک حساب کاربری جدید می شوند.

Shadowbanning

بازیابی اکانت اینستاگرام تعلیق شده

اصطلاح shadow-banning اغلب برای توصیف طیف وسیعی از تجربیات در اینستاگرام استفاده می‌شود، اما توجه به این نکته مهم است که متا عملاً از آن استفاده نمی‌کند. اگر احساس می کنید که عملکرد حساب شما محدود شده است، بهتر است وضعیت حساب خود را در برنامه بررسی کنید. این به شما تصویر دقیقی از عملکرد حسابتان و اینکه آیا تحت تأثیر هر گونه مشکلی قرار گرفته است، به شما می دهد.

چند کار وجود دارد که می‌توانید برای جلوگیری از آن انجام دهید (علاوه بر بررسی و پیروی از دستورالعمل‌های انجمن اینستاگرام)، مانند توقف استفاده از ابزارهای اتوماسیون یا سایر برنامه‌های شخص ثالث (شرایط خدمات اینستاگرام استفاده از ابزارهای اتوماسیون را ممنوع می‌کند. به طور مصنوعی تعامل یا فالوورها را افزایش دهید) و از استفاده از هشتگ هایی که معمولاً با رفتار هرزنامه مرتبط هستند خودداری کنید، زیرا می توانند حساب شما را پرچم گذاری کنند.

برای بررسی وضعیت حساب کاربری خود:
به پروفایل اینستاگرام خود بروید >> روی تنظیمات کلیک کنید >> روی Help کلیک کنید >> وضعیت حساب را باز کنید.
در آنجا می‌توانید بفهمید که آیا چیزی را که باید در اینستاگرام باشد ارسال کرده‌اید، یاد بگیرید که اگر چیزی که پست می‌کنید حذف شود، چه کاری می‌توانید انجام دهید، یا درخواست تجدیدنظر («مخالف با تصمیم») برای تصمیم‌های اینستاگرام ارسال کنید.

اینستاگرام از شما خواسته تا هویت خود را تایید کنید

دلایل مختلفی وجود دارد که اینستاگرام ممکن است از شما بخواهد هویت خود را تأیید کنید، مانند:

  1. تأیید اینکه حساب متعلق به شما است
  2. تایید یا ویرایش سن شما
  3. پردازش پرداخت ها
  4. جلوگیری از سوء استفاده هایی مانند کلاهبرداری یا فیشینگ

شناسه، شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود را در اینستاگرام آپلود کنید و دستورات ارائه شده را دنبال کنید. در بیشتر موارد، حداقل دو بار تلاش برای ارسال شناسه یا هر اطلاعات دیگری خواهید داشت.

در طول فرآیند بررسی، ممکن است به طور موقت دسترسی به حساب خود را از دست بدهید. و اگر بخواهید هویت خود را تأیید نکنید، ممکن است محتوای شما در توزیع محدود باشد، یا ممکن است نتوانید دوباره به حساب خود وارد شوید. در برخی موارد، اگر بازبینی مورد تایید قرار نگیرد، اینستاگرام ممکن است اکانت شما را غیرفعال کرده و اطلاعات حساب شما را حذف کند.
اکانت های اینستاگرام تا چه مدت به حالت تعلیق در می آیند؟
مدت زمان تعلیق موقت بسته به اقداماتی که منجر به ممنوعیت شده است متفاوت است. یک بازه زمانی معمول 24-48 ساعت است.

امتیاز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا