نرم افزار و اپلیکیشن

حقایقی باور نکردنی درباره کلش آف کلنز clash of clans بازی پر طرفدار

حقایقی درباره کلش آف کلنز

بازی کلش آف کلنز یا Clash Of Clans  یکی از محبوب‌ترین بازی های استراتژیک آنلاین جهان  هست که در سال های اخیر بین جوانان و نوجوانان ایرانی بسیار رواج پیدا کرده درباره کلش آف کلنز میتوان گفت اعتیاد این بازی خانواده ها را کلافه کرده.

شاید از گفتن یک سری حقایق درباره کلش براتون غیر قابل باور باشه ولی اولین حقیقت درباره کلش .

میزان درآمد این بازی به صورت روزانه، 6 میلیون دلار که قیمت دلار که امروز 30 هزار تومن هست حدوداً 180 میلیارد تومان است

که این مشکل به خروج سرمایه‌های ایرانی میرسد و به ضرر خود مردم هست از این رو ما برای شما خبر های خوبی داریم که دانش افرا نسخه مود کلش آف کلنز رو منتشر و پشتیبانی می کند.

در سال 2014  درآمد شرکت سوپرسل سازنده Clash of Clans و دو بازی Hay Day  و Boom Beach  معادل 2 میلیارد دلار بوده است.

برای دانلود هک کلش آف کلنز به صفحه بازی در سایت دانش افرا مراجعه کنید.


درآمد شرکت سازنده کلش آف کلنز

ارزش سهام این شرکت در سال 2017 تا 5.6 میلیارد دلار است و واقعا به پول ایران نمیشه این رقم رو حساب کرد انقدر پول ما بی ارزش شده و هر روز بیشتر میاد پایین.

حدود 50 میلیون نفر از جمعیت کره‌ی زمین، در حال بازی کردن Clash of Clans که مثل کرم به جون جوان ها افتاده و کاملا نا خواسته در حال ادامه دادن این بازی هستند.

تنها توسط 15 نفر Clash of Clans ساخته شده و این 15 نفر الان که ما در حال خوندن این مطلب هستیم بهترین جاهای دنیا در حال عشق و حال هستند و پولشون از پارو بالا میره.

یکی از بهترین بازی‌کننده‌ی برتر Clash of Clans با نام کاربری پاندا  در گفتگوی با ‌سایت Wired میزان هزینه که ماهانه نزدیک به 8000 دلار برای این بازی پرداخت میکند که همیشه جزو 10 نفر اول این بازی باقی بمونه .

یکی دیگر از تاپ ترین بازیکن های Clash of Clans جورج یاو George نام دارد شش ماه، به صورت دائم  کلش اف کلنز را به صورت همزمان بر روی 5 دستگاه تبلت آیپد بازی کرده و هنوز در حال بازی هستش.

 

اهداف بازی کلش آف کلنز

این بازی آنلاین به تصور شما دارند با قدرت و دانش خود سرزمین‌ها را فتح می‌کنند اما در هنگام باز کردن ,

شما با تفکرات سازنده بازی را انجام می‌دهید و به نوعی به شما آموزش داده میده که سربازانتان را به راحتی فدای رسیدن به اهداف و قربانی رسیدن به قدرت در سرزمین گشایی و کسب درآمد از این راه شوید.

درباره کلش آف کلنز میتوان گفت هدف دیگر این بازی ترویج خشونت، چپاول و قتل است که خیلی برای کودکان مضر است .

شما برای کسب امتیاز و  غنائم بیشتر همه چیز را نابود می‌کنید که خلاف دستورات اسلامی در جنگ‌ها هست و این طرز فکر را رواج می‌دهد .

تشابه بسیاری زیادی از اشکال داخل بازی با مقدسات اسلام که آن‌ها را نابود می‌کنند  نمادهای فراماسونری جنگ‌های صلیبی و شیطان‌ پرستی که بگذریم.

اتحاد با دیگران و نابودی بازیکنان ضعیف انسان را به یاد اتحاد برخی کشورهای غربی می‌اندازد که این‌روزها ناجوانمردانه مردمانی را کشتند .

آیا بازی کلش آف کلنز حرام است؟

رهبر معظم انقلاب در پاسخ به سوالی به همین مورد فرمودند: اگر به صورتی نباشد که از بازنده چیزی بگیرند که به برنده بدهند بی شرطی . فی نفسه مانعی ندارد ولی صورت شرعی ندارد و همان شرط‌بندی حرام است .

تشابه بسیاری زیادی از اشکال داخل بازی با مقدسات اسلام که آن‌ها را نابود می‌کنند  نمادهای فراماسونری جنگ‌های صلیبی و شیطان‌ پرستی که بگذریم.

آیا بازی کلش اف کلنز حرام است؟
آیا بازی کلش اف کلنز حرام است؟

طراح بربر در کلش آف کلنز

در قسمت اول کار با کیبورد حرکات دستش را به سمتی از کیبورد که اسم تری (terry) تایپ میشود اشاره می کند .

در قسمت دو  که حروف کیبرد قابل مشاهده است با انگشتش به ج ( j ) اشاره میکند و بعد انگشتش را مرموزانه به نزدیکی های o میبرد.
یعنی میخواهد به مسلمانان بفهماند که از روی تصویر تری جونز که بربر را طراحی کرده است که بسیار جالب است .

 

سه طلسم جدید که  هالووین امسال قرار میگیرد

البته هیج جیز آن مشخص نیست و فقط در حد حرف است هیچ گونه عکسی برای اثبات نداریم ولی میتونیم به طور تقریبی (شاید درست شاید غلط) نحوه آسیب رسانی این سه اسپل را برای شما شرح دهیم !

Inferno Spell :اسپل فرود آید است که در هر جای که این  گلوله های بزرگ آتشین از بالا به زمین برخورد کرده و ساختمان ها رو نابود میکند گفته شده این اسپل میتواند جانشین خوبی برای اسپل سم و درگران که نیرو های کلن کسل را نابود می کند باشد

Zombie Spell :اسپل فرود در هر جایی که این اید تعدادی زامبی از خاک بیرون می آیند و مانند اسکلت های ویچ شروع به زود تر حمله میکنند

Radioactive Spell :اسپل فرود آید در هر جایی که این  مانند طلسم سم عمل می کنید ولی در عوض آسیب رسانی به ساختمان ها به عنوان مثال اگر این اسپل را در جایی قرار دهید.

که در دایره پوشش دهنده گفته شده هر چه لول این طلسم بالاتر برود وقت آسیب رسانی بیشتر میشود این طلسم ساختمان وجود داشته باشد جون اون ها و ساختمان ها کم میشود تا وقت اسپل تمام شود

برای دانلود بازی هک شده در دانش افرا به این قسمت مراجعه کنید

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. هه میگی کلش بده و اونجا کلش هک شده میزاری؟؟؟؟ینی سرباز نباید فدا بشه تو جنگ کی فدا میشه ها؟؟معلومه سرباز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا