نرم افزار و اپلیکیشن

چگونه روی پست اینستاگرام متن بنویسیم

چگونه روی پست اینستاگرام متن بنویسیم که جذاب باشه؟؟

برای ورود به اکسپلور اینستاگرام نیاز داریم به این که دیگران روی دکمه ادامه متن کپشن کلیک کنن پس چگونه روی پست اینستاگرام متن بنویسی که جذاب تر باشه و خود مخاطب ها مارو کمک کنن برای دیده شدن بیشتر در ادامه مطلب به این موضوع میپردازیم.

 

اینستاگرام یه جورایی برای خیلی ها زندگی شده و بیشتر وقتمون رو داخل میگذرونیم  و محیط خوبی برای کسب درآمد شده جوری که اگر کسی پیج اینستاگرام نداشته باشه خیلی از بقیه کسایی که تو این زمینه کسب و کارشونو رونق دادن عقب تره.

در سایت دانش افرا ما در تلاشیم آموزش های خوبی در زمینه آموزش اینستاگرام برای بهبود کسب و کار شما جمع آوری کنیم.

قدم اول برای آموزش اینستاگرام

برای پست ها مطالب جذاب پیدا کنیم که مخاطب دوست داشته باشه . البته با توجه به مارکتینگ خوتون و سعی کنید که به بیراهه نرید اینستاگرام هر روز در حال پیشرفته و مانند گوگل در قدرت تشخیص داره روز به روز قوی میشه و حتی اجرای عکس میفهمه . برای مثال میدونه که در عکس پایین عکس یه شخص در محیط باز و دارای عینک و لباس و کفش هست. پس سعی کنید فقط در یک حوزه پیش برید .

هوش مصنوعی این شبکه اجتماعی قدرت مند کاملا درک میکنه تو حوزه ای کار میکنید مثلا اگر کار شما فروش لباس بچگانه است عکس اتومبیل نزارید و و حتی اگر تبلیغات از پیج های دیگر میگیرید مرتبط با سبک کاری خودتون باشه و هیچ اشکالی نداره که حتی با رقبای خودتون همکاری کنید. 100% باعث پیشرفت هم شما و هم رقیبتون میشه و مشتری ها به سمت محصول بهتر هدایت میشن و اگر جنس شما برای فروش از رقیبتون بهتر باشه پیروز این میدان شما هستید.

 

چگونه روی پست اینستاگرام متن بنویسیم که جذاب تر باشه

برای نوشتن متن در زیر پست ها باید دقت کنید بیش از حد طولانی نباشه و تا اونجا که میشه باید خلاصه و جذاب باشه و از تکرار پرهیز کنید .از شعر استفاده کنید خوبه و شکلک های ایموجی واقعا تاثیر خوبی داره داره در جذابیت . شخص اول به ایموجی نگاهش میوفته و میفهمه که شما چه جور متنی نوشتی و راقب میشه به خوند.

کپشن اینستاگرام دو تا محدودیت اصلی دارد اولین محدودیت امکان استفاده از حداکثر ۳۰ هشتگ است که به نظر خود من که چند سال با الگریتم های اینساگرام کار میکنم اینه که از 10 تا 15 هشتگ از انگلیسی و فارسی استفاده کنید و یه سری هشتگ ها رو ثابت انتخاب کنید.

محدودیت بعدی آن استفاده از ۲۲۰۰ کاراکتر است و  استفاده از کپشن‌های طولانی اصلا خوب نیست و متن خود را پر از هشتگ نکنید تا به جذابیت آن کم کند و بین هشتگ های خود و متن اصلی فاصله بگذارید

لحن نوشتن محتوای اینستاگرام

برای نوشتن کپشن های خوب باید جوری با مخاطب حرف بزنید که احساس خوبی کنه نه که انگار داره کتاب میخونه . برای خود ما هم تصویر خوشی نداره جملات ادبی بخونیم تو کپشن . باید با مخاطبین ارتباط دوستانه ای داشته باشید که دوست داشته باشن زود به زود ببینن شما چی براشون آماده کردید که به نمایش بزارید .

راه های جذب مخاطب در اینستاگرام

یکی از بهترین ترفند ها در اینستاگرام بر گذاری چالش و یا مسابقه و جایزه گزاشتن برای اون هاست که خیلی جواب میده . خیلی ها دنبال همین مسابقات هستند . هر چند وقت یک بار پرسش و پاسخ بزارید در کامنت ها. این هم یه راه مواثر در ورود به اکسپلور اینستاگرام هست و هر چه کامنت بیشتر زیر پست راه ورود به اکسپلور راحت تر میشه.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا