تبلیغات

مزایای تبلیغات اینترنتی چیست؟

چند نمونه از مزایای تبلیغات اینترنتی و رپرتاژ آن ها را برسی کنیم و ببینیم چه تاثیراتی دارد.

چند سال قبل برای تبلیغات کسب و کارمان و یا ثبت آگهی فروش یا اجاره منزل مان یک به دفترهای روزنامه و مجله میرفتیم تا آگهی مان را چاپ کنیم .

باید در نوبت قرارمیگرفتیم تا چاپ شود. چند نفر روزنامه میخرند ؟ چقدر دیده می شدیم ؟ سرعت پخش آگهی چقدر بود ؟
قطعا زمان زیادی باید صرف میکردیم اما امروزه اینترنت تمام مرز ها را جا به جا کرده

و به سادگی هرکسی میتواند تبلیغات اینترنتی رایگان مخصوص به خودش را داشته باشد.

جالب است بدانید تبلیغات اینترنتی برای اولین بار در سال 1994 در سایت Wired.com صورت گرفت

در سال 1995 وب به‌عنوان یک رسانه عمومی پذیرفته شد

و این نوع تبلیغات را متناسب با محتوای وبسایت‌ها و علایق مخاطبان، به آن‌ها نمایش دادند.
در سال 1996، تبلیغات اینترنتی رشد چشمگیری پیدا کرد،

و اولین ابزارهای اندازه‌گیری کیفیت تبلیغات اینترنتی معرفی شد که به‌وسیله آن می‌توانستند این تبلیغات را مورد ارزیابی قرار دهند.
تبلیغات اینترنتی رایگان در انواع پلتفورم ها در هر ساعتی از شبانه روز در دسترس مردم قرار دارد

و به سادگی میتوانند جستجو کنند و شمارا نگاه کنند.

مزایای تبلیغات اینترنتی نسبت به روش های قدیمی

هزینه کم و بازخورد بالا

یکی از مهمترین مزایای تبلیغات اینترنتی مقرون به صرفه بودن آن است.

یعنی با هزینه کمترنسبت به دیگررسانه ها ، تبلیغات کسب و کار خود را در معرض دید مخاطبان بیشتری بگذارید.

دردسترس بودن

تبلیغاتی که در اینترنت نمایش داده می‌شوند، در تمام طول شبانه‌روز در دسترس است که این موضوع باعث افزایش بینندگان و گسترش فروش می‌شود..

مخاطبان هدفمند و داشتن ارتباط موثر با آنها

در تبلیغات اینترنتی میتوانیدباتوجه به نوع مخاطب ، تبلیغات کسب و کارتان را برای گروه خاصی از مخاطبان ارسال کنید.

و در وب سایتهای مختلف که کاربران مختلفی دارند تبلیغات برند را انجام دهید. این کار باعث میشود کیفیت تبلیغات شما بهترشود و نتیجه بهتری بگیرید.

ارائه اطلاعات بیشتربه مخاطب

ارائه اطلاعات بیشتر در تبلیغات اینترنتی کسب و کار از مزایای مهم دنیای مجازی است.

در روزنامه و مجلات فقط میتوانید یک کادربا متن محدود تبلیغاتی داشته باشید .

اما در تبلیغات اینترنتی می توان ازانواع فایل های تصویری -گیف –(GIF) –نمایش تیزر-متن های بلند تر-و تصاویر لینک دار استفاده کرد .

پرداخت هزینه بر اساس تعداد بازدید کنندگان تبلیغات

در تبلیغات آفلاین باید کل مبلغ تبلیغ در همان ابتدا پرداخت شود اما در تبلیغات آنلاین و استفاده از تبلیغات اینترنتی میتوانید پرداخت هزینه

را بر اساس کلیک ها ، و مخاطبان واقعی انجام دهید.

آنالیز عملکرد تبلیغات

از دیگر مزایای تبلیغات اینترنتی رایگان پربیننده میتوان به قابلیت تحلیل و بررسی آن اشاره کرد.

در تبلیغات دیجیتالی و آنلاین توسط ابزارهای مختلف میتوانید میزان عملکرد و بازدید تبلیغات خود را تحلیل وبررسی کنید

و در تبلیغات بعدی عملکرد کاملتر و بهتری داشته باشید .

قابلیت ویرایش و به روز رسانی تبلیغات

در تبلیغات اینترنتی میتوانید پس از انتشار فایل مورد نظر اصلاح و یا به روز رسانی کنید .

برای مثال برای ایجاد تغییر در تبلیغات یک وبسایت نسخه جدید فایل را آپلود و جایگزین فایل قبلی میکنید در حالیکه در رسانه های دیگر

پس از چاپ امکان ویرایش وجود ندارد.

برندینگ کسب و کارتان

برند سازی لوگو ، نام شرکت و نام محصولات یکی از مهمترین روش های بازاریابی است

و تبلیغات اینترنتی این فرصت را به شما میدهد که روند برندینگ خود را سریع تر و بهینه تر کنید.

تاثیرات تبلیغات اینترنتی
تاثیرات تبلیغات اینترنتی

انواع تبلیغات در اینترنت

۱- تبلیغات بنری

تبلیغات بنری اولین و ساده‌ترین نوع تبلیغات اینترنتی است.

در این نوع تبلیغات، یک بنر به همراه اطلاعات کافی از کسب و کار و یا محصول خود به صورت تمام صفحه

و یا در سایزهای کوچک ترطراحی و آپلود میکنید تا مخاطبانتان ببینند.

۲- ریپورتاژ آگهی

یکی از بهترین نوع تبلیغات اینترنتی ریپورتاژ اگهی است .

در این روش شما مقاله‌‌ای جامع در مورد معرفی محصول و یا خدمات خودتان در وبسایتی منتشر میکنید و نیازی به تبلیغات اینترنتی رایگان نیست که بازتاب منفی داشته باشه .

با این کار هم محصول خود را به گروهی از مخاطبان معرفی کردید و هم میتوانید چند لینک به صفحه ی وبسایت اصلی خودتان بدهید

که این کار تاثیربسیار خوبی در سئو وبسایت شما خواهد داشت .

۳- تبلیغات ویدئویی

تبلیغات ویدیویی، نوعی دیگر از تبلیغات آنلاین است که میتوانید از طریق یک ویدئوی چند ثانیه‌ای، محصول و یا خدمات خود را به مخاطبانتان معرفی ‌کنید.

از مزایای تبلیغات اینترنتی تاثیر این مورد در فروش شماست و معجزه میکنه.

 

۴- تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

در بازاریابی و تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی شما می‌توانید مخاطبتان را به صورت هدفمند انتخاب کنید.

به طور مثال برای تبلیغات در فیس‌بوک می‌توانید سن، علایق، منطقه جغرافیایی، مدرک تحصیلی را تعیین کنید و تبلیغ خود را تنها به گروه خاصی از کاربران

فیس بوک که به برند شما مرتبط تر هستند، نمایش دهد.

 

۵- تبلیغات ایمیلی

ایمیل یکی از پرطرفدار ترین نوع تبلیغات اینترنتی است که به شما کمک میکند از طریق ارسال ایمیل یا ایمیل مارکتینگ به صورت هدفمند به مخاطبان خود،

آنها را به استفاده از محصول و یا سرویس خود تشویق و دعوت کنید.

 

تبادل در تبلیغات بین سایت ها
تبادل در تبلیغات بین سایت ها

تبادل در تبلیغات بین سایت ها

یه روش بسیار خوب و کار آمد دیگه تبلیغات بین سایت هاست بدونه هزینه و وقت زیاده و با کمترین ریسکم همراه

شما میتونید در سایت های دیگه که فک میکنید مخاطبین زیادی دارند به همکاری و ارتباط با مدیران سایت ها

به آن ها پیشنهاد این مودل تبلیغات رو بدید که بسته به بازدید سایت هزینه ها متفاوت بوده و در برخی از موارد

رایگان یا حتی شما نیز میتوند هزینه دریافت کنید این هم از دیگر مزایای تبلیغات اینترنتی .

در هر صورت این روش برد برد هست برای مثال شما میتونید برای تبادل با مجموعه دانش افرا  با فرم تماسی که

در صفحه تماس با ما وجود داره با ما همکاری کنید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا