فیلم و سریال

بهترین و جدید ترین فیلم های کمدی جهان

کمدی های ناب در دنیای فیلم این روزها به خصوص در سینماها کمیاب است. مطمئناً می‌توانید کمدی‌های اکشن، کمدی‌های ترسناک، و فیلم‌هایی از این قبیل را در مواقعی پیدا کنید، اما کمدی‌هایی که به‌طور فزاینده‌ای مستقیم به‌دست می‌آیند، نادر هستند. با این حال، همه آنها به حساب می آیند. اگر دوست دارید با صحنه های دعوای خود کمی بخندید، این روزها خوش شانس هستید. در ادامه به معرفی بهترین فیلم های کمدی جهان می پردازیم

باربی(Barbie)

بهترین فیلم‌های کمدی

وقتی اعلام شد گرتا گرویگ، با کمک همسرش نوآ بامباخ، کارگردانی یک فیلم باربی لایو اکشن را بر عهده گرفته، هیجان و تعجب از پایان محصول نهایی برای همه بود. هنگامی که تریلر نئونی و جذاب فیلم به نمایش درآمد و مارگو رابی و رایان گاسلینگ در دهه 90 به تصویر کشیده شدند، سوالاتی به ذهن می‌آمد: “آیا این فیلم واقعاً همان چیزی است که انتظار می‌رفت؟” این واقعه به یکی از پرحاشیه‌ای‌ترین رویدادهای فرهنگ پاپ سال تبدیل شد. فیلمی که به نظر می‌آمد خودش هم یک شگفتی بود: یک داستان فمینیستی فانتزی، با رویای یک قهرمان پلاستیکی و باورنکردنی، در تلاش برای به دست آوردن حقوق مردان و مسائل اجتماعی، همراه با انتقاد از ماتل و نهادهای حاکم.

گاهی اوقات، تلاش برای تبلیغ ایده‌های خاص، مانند پیام‌های اجتماعی، هم موجه است. اما بیشتر از همه، این فیلم یک کمدی دیوانه‌وار بود، به ویژه با بازی رایان گاسلینگ به عنوان کنز، که با هیبوی نادرست انسانی اش تلاش می‌کند تا به عنوان پدرسالار برخورد کند و داستان را به سمت خنده ببرد – دقیقاً مثل یک مرد عادی. همین امر باعث شد این فیلم به رتبه یک بهترین فیلم‌های کمدی تبدیل شود.

کمپ تئاتر(Theater Camp)

بهترین فیلم‌های کمدی

کمپ تئاتر با اجراهای برجسته‌ای از نوآ گالوین، بن پلات، مولی گوردون و آیو ادبیری، به دلیل تیم با استعدادش به راحتی به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های کمدی شناخته می‌شود. این کمپ با بازیگران با تجربه‌ای که در آن حضور دارند، همراه با کودکان با استعداد و دلنشینی که در کمپ شرکت می‌کنند، ترکیبی فوق‌العاده ای از موجودیت‌ها را ارائه می‌دهد. این فیلم از لحظات شادکامی و خنده‌داری کمدی فیزیکی، مانند معرفی موزیکال‌های تابستانی توسط گوردون و پلات، تا موزیکال‌های باورنکردنی مانند «جوان، هنوز» که در کمپ به روی صحنه می‌آید، تجربه‌ای بی‌نظیر دارد که باعث سرگرمی بی‌پایان می‌شود.

بدون احساسات سخت(No Hard Feelings)

بهترین فیلم‌های کمدی

این روزها پیدا کردن کمدی‌های درجه‌ب R از پیدا کردن شیر مرغ سخت تر است، بنابراین تماشای جنیفر لارنس در یک بازی دشنام‌آمیز، بداخلاق و بد رفتاری مانند No Hard Feelings ارزش ستایش را دارد جنیفر لارنس یکی از آخرین ستاره های بزرگ سینمای ماست و بدون احساس سخت شاید بهترین فیلمی باشد که آن را ثابت می کند. این فیلم با بازی لارنس در نقش یک متصدی سی و چند ساله که در لانگ آیلند زندگی می کند، بر رابطه او با یک فارغ التحصیل 19 ساله دبیرستانی تمرکز دارد که باید از پوسته اش بیرون بیاید.

در واقع او آنقدر خجالتی است که والدینش لارنس را استخدام می کنند تا باکرگی او را بگیرد، کاری که او حاضر است در ازای یک ماشین دست دوم انجام دهد. No Hard Feelings به‌طور شگفت‌انگیزی لطیف و به‌طور شگفت‌آور بداخلاق است، و از نوع کمدی ۹۰ دقیقه‌ای است که دیگر از آن سیر نمی‌شویم، مگر اینکه فردی مانند لارنس بخواهد وزن خود را پشت سر بگذارد.

لذت سواری(Joy Ride)

بهترین فیلم‌های کمدی

شاید ناشناخته ترین کمدی سال تا به امروز، Joy Ride یک کاوش خنده دار در مورد پیچیدگی هویت است. این فیلم داستان چهار دوست را روایت می کند که با هم به سراسر چین سفر می کنند تا یکی از آنها بتواند والدین خود را پیدا کند.

جایی که داستان از آنجا پیش می‌رود، شامل پرخاشگری فراوان، مقدار زیادی کوکائین در مکان‌هایی است که نباید باشد، و برخی از بهترین جوک‌هایی که احتمالاً در طول سال از یک کمدی دریافت می‌کنید. Joy Ride با اجراهای مرکزی برجسته ای از اشلی پارک، استفانی هسو از چینی متولد شده در آمریکا و شری کولا، دقیقاً همان چیزی است که عنوانش نشان می دهد.

خرس کوکائینی(Cocaine Bear)

بهترین فیلم‌های کمدی

وقتی که فیلمی به نام “خرس کوکائینی” می سازی، باید به کمدی بودن متمایل شوی. این فیلم که بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است. خرسی را دنبال می کند که به تازگی کوکائین مصرف کرده است – همانطور که از عنوان مشخص است – و افراد مختلفی که در یک پارک سرگردان هستند. این فیلم یک کمدی ترسناک خشن و خنده دار است. همانطور که بررسی ما از “خرس کوکائینی” بیان می کند، “به شدت و به طرز مضحکی سرگرم کننده است. دقیقا همانطور که از این فیلم انتظار می رود.

پایین (Bottoms )

بهترین فیلم‌های کمدی

راشل سنوت خارق‌العاده به ستاره درخشان و کمدین ماهر ۲۰۲۳، آیو ادبیری، در فیلم Bottoms می‌پیوندد. این فیلم که یک داستان کمدی درباره دو دختر دبیرستانی عجیب و غریب را روایت می کند. آنها یک باشگاه مبارزه ایجاد می‌کنند و قصد دارند در نهایت این فرصت را پیدا کنند که قبل از فارغ‌التحصیلی با هم ارتباط برقرار کنند. در کنار سنوت و ادبیری، مارشون لینچ، کایا گربر و داگمارا دومینچیک نیز در این کمدی دبیرستانی بازی می‌کنند.

در این فیلم، سنوت با کارگردان اما سلیگمن، کارگردان Shiva Baby دوباره متحد می‌شود. سلیگمن هنگام توضیح الهام بخش فیلم، ابراز تمایل کرد که برای «دختران دگرباش نوجوان» رسانه ای بسازد. به طور مشابه، سنوت فیلمی را می‌خواست که از «شخصیت‌های زن واقعاً ضعیف» پیروی می‌کرد که کنش‌های نفرت‌انگیز آن منعکس‌کننده شخصیت‌های بسیاری از قهرمان‌های مرد بود که در بسیاری از «کمدی‌های بداخلاق» که در گذشته منتشر شده‌اند. این جفت “در وسط ملاقات کردند” و بنابراین، بدون شک سرگرم کننده Bottoms زنده شد.

شاتگان ودینگ(Shotgun Wedding)

بهترین فیلم‌های کمدی

در فیلم “عروسی با تفنگ شاتگان” با بازی جنیفر لوپز، فیلمی کمدی است. این فیلم کمدی اکشنی خنده‌دار است که براساس بررسی‌های انجام شده، همه چیز در آن بسیار جذاب و دل‌نشین است. داستان این فیلم درباره زوجی است که قصد دارند ازدواج کنند. اما با حضور یک سری آدم ربا داستان مراسم عروسی تغییر می کند. این فیلم با بازی جی لو و جاش دوهامل به تصویر کشیده شده است. این دو ستاره با اجرای حرکات اکشن و استعدادهای کمدی فیزیکی خود، فیلم را به یک سطح جدید از هیجان و شادی می‌رسانند.

یافتن کامل(The Perfect Find)

بهترین فیلم‌های کمدی

The Perfect Find یک کمدی رمانتیک کلاسیک زیبا بر اساس رمان دوست داشتنی نویسنده تیا ویلیامز است که هم بازیگران قدرتمندی دارد. گابریل یونیون در نقش جنا، زنی جاه طلب و با استعداد است. جنا پس از ضربه خوردن در زندگی شخصی و کاریش، دوباره بازمی گردد. زمانی که جنا با یک مرد جوان جذاب (کیث پاورز) آشنا می شود که نه تنها همکار او، بلکه پسر رئیس پولادین او (جینا تورس) نیز هست. اینجاست که مشکلاتی پیش می آید. کارگردان Numa Perrier واقعیت های مشاغل سخت، عاشقانه های هیجان انگیز و توانایی ایجاد تعادل در همه چیز را به نمایش می گذارد.

نسل پاد(The Pod Generation)

بهترین فیلم‌های کمدی

سوفیا بارت، به خاطر فیلم‌هایی مانند “روح‌های سرد” و “مادام بوواری”به شهرت رسید، این بار با فیلم کمدی، علمی تخیلی به نام “نسل پاد” (The Pod Generation) به دنیای سینما بازمی‌گردد. داستان این فیلم در نزدیکی آینده در شهر نیویورک روایت می‌شود و بر روی زوجی به نام‌های ریچل و آلوی نووی تمرکز دارد . این زوج آرزوی تجربه پدر و مادر شدن را دارند. آن‌ها از طریق فناوری پیشرفته “پگازوس” امیدوارند تا خانواده‌ای راه بیاندازند.

این فیلم با بازی امیلیا کلارک و چیوتل اجیوفور، تصمیمات شخصی این زوج در مورد دور شدن روز افزون از طبیعت را به تصویر می‌کشد.دنیایی که ریچل و آلوی در آن زندگی می‌کنند، به شدت به استفاده از فناوری وابسته است. گزارش‌ها حاکی از آن است که از چاپگرهای سه بعدی برای تولید وعده‌های غذایی استفاده می‌شود. پست‌های دانشگاه به دلیل حضور گسترده هوش مصنوعی در زندگی روزمره، در معرض تهدید قرار دارند. این فیلم، علاوه بر خنده، به شکلی الهام‌بخش در مورد نقش فناوری در پیشرفت انسانی صحبت می‌کند و پیامی ارزشمند به مخاطبانش منتقل می‌کند.

ولگردها(Strays)

بهترین فیلم‌های کمدی

از نظر کمدی‌های تلخ در سال 2023، انتخاب‌ها کم بود، اما به نظر می‌رسید که «ولگردها» سهم بزرگی از عشق را به خود اختصاص دهد. اکنون، این یک فیلم اکشن زنده در مورد سگ ها است. انصافاً سگ هایی با صداپیشگی بازیگران معروف. اگر «کمدی پرخاشگر درباره سگ ها» مناسب حال و هوای شما نیست، کاملا قابل درک است. با این حال،این فیلم توانست در لیست بهترین فیلم‌های کمدی جای خود را محکم کند.

 

امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا