راهنمای خریدگوشی موبایل

بهترین گوشی های گیمینگ 2023

دیگر دوران آن روزها که پای کامیپوتر یا کنسول به بازی مشغول می شدید، گذشته است. هر چند بازی های کنسول و رایانه شخصی هنوز جایگاه خود را از دست نداده اند، اما با افزایش بی سابقه عملکرد دستگاه های تلفن همراه، گیمرها می توانند تقریباً در هر زمان و هر مکان به بازی های مورد علاقه خود بپردازند. اگر بخواهید روی گوشی بازی کنید، نیاز به یک دستگاه قدرتمند دارید که توانایی اجرای بازی محبوب شما را داشته باشد. اما پیدا کردن بهترین گوشی های گیمینگ کار ساده ای است؟

بهترین گوشی های گیمینگ 2023

بسته به نیازهای شما و بازی محبوبتان انتخاب بهترین گوشی برای بازی متفاوت است. با این حال، به طور کلی، داشتن دستگاهی با صفحه نمایش بزرگ و واضح، عمر باتری طولانی و نرخ تازه سازی سریع برای بازی بسیار مهم است. ویژگی های دیگری مثل فضای ذخیره سازی مناسب و امکانات کاربرپسند را نیز نباید نادیده گرفت. اگر پیدا کردن یک گوشی با همه این قابلیت ها کار دشواری است، نگران نباشید، ما اینجا هستیم

در این مطلب قصد داریم بهترین گوشی های گیمینگ 2023 را معرفی کنیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا گوشی مناسب گیمینگ پیدا کنید.

Samsung Galaxy S23 Ultra 5G

بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ

Samsung Galaxy S23 Ultra 5G با صفحه نمایش 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2x، نرخ رفرش 120 هرتز و فضای ذخیره سازی تا 512 گیگابایت، یکی از بهترین گوشی های اندرویدی برای بازی است. این گوشی پرچمدار از تراشه فوق سریع Snapdragon® 8 Gen 2 استفاده می کند. این تراشه به شما امکان می دهد تا بازی های سنگین، تماس های ویدیویی و چندین برنامه را به طور همزمان به راحتی اجرا نمایید. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی با یک بار شارژ تا 67 ساعت دوام می آورد، بنابراین قرار نیست وسط بازی گوشیتان خاموش شود.

Samsung Galaxy S23+ 5G

بهترین گوشی های گیمینگ

کسانی که به دنبال بهترین گوشی گیمینگ کمی مقرون به صرفه تر (اما همچنان عالی) هستند، باید Samsung Galaxy S23+ را در نظر بگیرند. مانند S23 Ultra، این گوشی نیز از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام بهره می برد و دارای نرخ رفرش 120 هرتز برای تجربه بازی یکپارچه است. صفحه نمایش آن کمی کوچکتر از S23 Ultra است و 6.6 اینچ است، اما همچنان به اندازه کافی بزرگ است که حتی جزیی ترین بازی ها را با وضوح بالا اجرا کند. و با 256 گیگابایت حافظه، می توانید تمام بازی های مورد علاقه خود را با فضای ذخیره سازی فراوان دانلود و ذخیره کنید.

iPhone 14 Pro Max

بهترین گوشی گیمینگ اپل

آیفون 14 پرو مکس برای کسانی که به دنبال یک گوشی گیمینگ iOS هستند انتخاب خوبی است. با داشتن صفحه نمایش 6.7 اینچی Super Retina XDR با تراکم 440 پیکسل در هر اینچ، تصاویر واضح و شفاف را با وضوح بالا ارائه می دهد. نرخ به روز رسانی 120 هرتز تضمین می کند که تجربه بازی شما یکپارچه است و ظرفیت ذخیره سازی گوشی – تا 1 ترابایت – بسیار چشمگیر است. به علاوه، تمام مزایای دیگری که از آیفون ها انتظار داریم، از جمله دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و رابط کاربری شیک و کاربرپسند را دارد.

آیفون SE

بهترین گوشی های گیمینگ

نسل سوم آیفون SE ممکن است جدیدترین گوشی در این لیست نباشد، اما جایگاه خودش را در میان بهترین گوشی های گیمینگ حفظ نموده است. این گوشی شیک و کوچک با همان تراشه بیونیک A15 که در آیفون 13 یافت می شود، می تواند کارهای سنگین(مثل پخش بازی) را به راحتی انجام دهد. با 4.7 اینچ صفحه نمایش در رده صفحه نمایش های کوچک دسته بندی می شود- اما صفحه نمایش LCD Retina XD ارائه تصویری واضح و شفاف را تضمین می کند.

iPhone 15 Pro Max

ایفون 15 پرو مکس

آیفون 15 پرو مکس قدرتمندترین آیفون موجود در بازار است و دارای تراشه A17 Pro اپل است که نسبت به تراشه قبلی یعننی A16 بایونیک موجود در دستگاه های iOS قوی تر است و به تضمین تجربه بازی روان کمک می کند. البته، نمی توان انکار کرد که نمایشگر این گوشی است و تجربه بازی را ارتقا می بخشد.

عمر طولانی این باتری شما را تا ساعت ها از نزدیک شدن به پریز برق در امان نگه می دارد. در نهایت، سایز دستگاه تضمین می کند که هنگام استفاده از کنترل های لمسی، فضای زیادی برای مانور دارید.

Moto G Stylus 5G

بهترین گوشی موتورولا گیمینگ

درست است که گوشی Moto G Stylus 5G دقیقا به عنوان یک گوشی مناسب گیمینگ وارد بازار نشده اما یک گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند یک تجربه قوی از بازی های موبایلی داشته باشند (اما نمی خواهند هزینه گزافی بپردازند). این گوشی مقرون به صرفه دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی Max Vision FHD+ با نرخ رفرش 120 هرتز برای انجام بازی های بدون تاخیر و بدون تاخیر است. بهترین از همه این است که باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تا 52 ساعت زمان استفاده را ارائه می دهد و به کاربران این امکان را می دهد که بدون نیاز به توقف در اواسط بازی برای شارژ کردن، از بازی لذت ببرند.

Google Pixel 7 Pro

بهترین گوشی گوگل پیکسل گیمینگ

گوگل پیکسل 7 پرو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی LTPO AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1500 نیت است. این دستگاه از تراشه Google Tensor G2، همراه با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. این گوشی برای بازی عالی است و اگرچه ممکن است به اندازه برخی از دستگاه های مجهز به اسنپدراگون در تست های بنچمارک قدرتمند نباشد، یک گوشی بازی عالی برای کسانی است که به دنبال تجربه ای از اندروید هستند.

Pixel 7 Pro دارای تنظیمات دوربین فوق العاده ای در جلو و پشت است و برخی از بهترین تصاویری را که تاکنون از این شرکت دیده ایم ثبت می کند. این دستگاه دارای باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی و بی سیم 23 واتی است و بهترین گوشی گوگل برای کسانی است که می خواهند بازی کنند. Pixel 7 Pro پرچمدار فعلی گوگل است، اما مقرون به صرفه تر از Samsung Galaxy S23 Ultra است.

Black Shark 5 Pro

بهترین گوشی بلک شارک گیمینگ

Black Shark 5 Pro دقیقاً همان چیزی است که برای بازی به دنبالش هستید.یک گوشی هوشمند مناسب بازی که تمام نیازهای کاربران را بر طرف می کند. پردازنده گران قیمت اسنپدراگون 8 نسل 1، 8 تا 16 گیگابایت رم و 128 یا 356 گیگابایت حافظه داخلی که در این گوشی استفاده شده، گزینه ها مناسبی برای بازی هستند. در این گوشی از یک سیستم خنک کننده نه لایه Black Shark 5 Pro برای جلوگیری از گرمای اضافی استفاده شده و بازی‌های لمس محور از نرخ پاسخ لمسی 720 هرتز تقویت بازخورد خوبی خواهند داشت.

صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با فرکانس 144 هرتز که از جلوه بصری جذابی برخوردار است. عمر باتری به خوبی حفظ می‌شود، و با فناوری 120 واتی HyperCharge شیائومی، می‌توانید خیلی سریع‌تر از قبل پشتیبان بگیرید و دوباره بازی کنید.

سخن پایانی درباره بهترین گوشی های گیمینگ 2023

بهترین گوشی های گیمینگ 2023 با قابلیت‌ها و عملکرد ویژه‌ای، تجربه‌ی بی‌نظیری را برای علاقمندان به بازی‌های موبایلی فراهم می‌کنند. این دستگاه‌ها با صفحه‌نمایش‌های جذاب، سرعت پردازش بالا، و قابلیت‌های خاص گیمینگ، تبدیل شده‌اند به یک شاهکار تلفن همراه که تجربه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز از بازی‌های دیجیتال را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

امتیاز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا