گوشی موبایل

سری گلکسی S24 از هوشمندترین گوشی‌ های جهان خواهد شد

این روزها هوش مصنوعی داغ ترین کلمه در صنعت فناوری است. اساساً در حال حاضر هوش مصنوعی این پتانسیل را دارد که نحوه استفاده روزانه از بسیاری از دستگاه ها و خدمات را تغییر دهد. جای تعجب نیست که بسیاری از تولیدکنندگان اندروید در حال رقابت برای ادغام ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی در تلفن های خود هستند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند. شایعات حاکی از آن است که سامسونگ در سری گوشی S24 در هوش مصنوعی از پیکسل 8 پیشی خواهد گرفت. بنا بر شایعات غول کره ای سامسونگ قصد دارد ChatGPT یا Google Bard OpenAI را با گوشی های پرچمدار آینده خود ادغام کند. این شرکت امیدوار است که این امکان را برایش فراهم کند تا سال آینده 35 میلیون گلکسی S24، را به عنوان هوشمندترین گوشی جهان به فروش برساند

سامسونگ سعی دارد تا چشم انداز گوشی های هوشمند را با ادغام هوش مصنوعی متحول کند. یک منبع ناشناس اعلام نموده سامسونگ قصد دارد سری S24 را به عنوان یکی از “هوشمندترین گوشی های هوشمند جهان تا کنون” به بازار عرضه کند. احتمال می رود سامسونگ ویژگی‌هایی را مستقیماً از ChatGPT و Google Bard برروی گوشی پرچمدار خود اعمال کند. ممکن است این ادغام به توانایی «ایجاد محتوا و داستان» از طریق ورودی کاربر ختم شود.

علاوه بر این، سامسونگ می تواند ویژگی تبدیل متن به تصویر را در این گوشی پیاده‌سازی کند.

هوش مصنوعی و هوشمندترین گوشی جهان

جزئیات زیادی درباره برنامه ریزی سامسونگ برای تولید گوشی جدید وجود ندارد. اما بنا بر شایعات هوش مصنوعی تبدیل متن به تصویر (مثلاً کاری که می‌توانید با Dall-E انجام دهید) و ارتقای موتور گفتار به متن از جمله به روزرسانی های این پرچمدار جدید خواهد بود.

به نظر می رسد که سامسونگ هنوز بیکسبی را رها نکرده است. به گفته SamMobile، دستیار دیجیتالی می‌تواند با تمرکز بر هوش مصنوعی، در یک چالش مستقیم با Google Assistant و Google Bard، دوباره در کانون توجه قرار گیرد. سامسونگ قصد دارد مشابه نحوه روی آوردن آمازون به هوش مصنوعی مولد برای ایجاد مکالمه بیشتر الکسا،بکسبی را هوشمندتر نماید.

انتظار می‌رود سری گلکسی اس 24 بر روی تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام اجرا شود که نشان می‌دهد این پردازنده دارای ویژگی‌های هوش مصنوعی بسیاری است. همچنین گفته می شود این تراشه می تواند عملکرد هوش مصنوعی را افزایش دهد.

راست یا دروغ این خبر سال آینده مشخص خواهد شد. در نهایت بنا بر شایعات گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا در ماه ژانویه، خیلی زودتر از نسل‌های قبلی خود، معرفی خواهد شد.

امتیاز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا